אלרגיה בעיניים כתוצאת מהחלקת שיער

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

09/10/2014 | 22:36 | מאת: שוש

ביתי עברה החלקה בשיער כבר לפני מס' שנים, מאז היא סובלת מאלרגיה חמורה בעיניים, הן אדומות, דומעות ורגישות לכל משב אויר, עשן,אבק וכו', רק סטרואידים מצליחים להפחית את הסימפטומים, אולם הסטרואידים מסוכנים וכבר הגיעה למיון כתוצאה מלחץ תוך עיני וכאבי ראש עזים. היא די מיואשת, האם קיים איזשהוא פתרון???

לקריאה נוספת והעמקה

לא ברור הקשר להחלקת שיער. אין קסמים, יש לפנות לרופא עיניים לבדיקה ולקבלת טיפול מתאים.

12/10/2014 | 03:37 | מאת: שוש

ד"ר קויפמן, כתבות ומאמרים רבים התפרסמו בקשר עם החלקות השיער, אשר מציינות במפורש כי אחד החומרים הפעילים- פורמאלדהיד יכול לגרום לגירוי של ריריות העיניים, בהנחה וזה נכון, האם יש טיפול שמנטרל או מפחית הנזק שהפורמלין גורם/גרם? ו..כמובן שבתי פנתה למס' רופאי עיניים, היא מן הסתם לא לוקחת סטרואידים עד דעת עצמה..

בהמשך להערה שלך. הרבה מאוד חומרים בטיפול בהחלקת שער גורמים לאלרגיה. פורמאלדהיד לדוגמא גורם לגירוי עיניים, ושטיפה מידית מיד לאחר החשיפה עם מים מטפלת בבעיה. נשמע פשוט, אך זה הטיפול. אם לא עוזר, משתמשים באנטיהסטמינים. לגבי פורמאלדהיד שבדוגמא שלך, נשאר כמובן הסיכון של סרטן. שמשרד הבריאות מתריע עליו ועדיין משתמשים בחומרים כי מעדיפים שיהיה יפה על פני בריא. אלרגיה לא חוזרת על עצמה ללא חשיפה לחומר. אם אתם חוזרים על ההחלקה, כמובן שהמצב יחמיר. האם אתם חוזרים על ההחלקה שוב ושוב? אם לא, ועדין האלרגיה חוזרת, אולי החשיפה היא למשהו בסביבת החיים היומיומית. שוב עם הדוגמא שלך, פורמאלדהיד משתחרר גם מרהיטים. אז כל הזמן אתם חשופים לחומר. האם בדקו למה האלרגיה? אם כן, לבדוק בסביבת החיים שלכם שאין לה חשיפה לחומר ששוב ושוב מעורר תגובה בעיניים. אחרת, אין מה לעשות. וזה כבר לא אלרגיה אלא מחלה כרונית. מעבר לזה רק רופא יתן לך תשובה. לפעמים אין טיפול ואין תרופה ויש לחיות עם הפרעות רפואיות.

02/11/2023 | 11:58 | מאת: א

מרגישה אותו דבר בדיוק. נפל לי עכשיו האימון שזה כתוצאה מהחלקה שעשיתי לפני כחצי שנה. יש לי רגישות נוראית לאור, יובש בעיניים , עקצוצים בעין עם כל חשיפה לריחות חומרים, דמעות עם כל משב אויר קל, פשוט נורא חייב להיות לזה קשר להחלקה

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות