חיבור פילטר לברז המים החמים (המים שמגיעים מהדוד)

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

25/08/2014 | 11:47 | מאת: אלונה

שלום רב. חברה של מי פילטר חיברה אותנו לברז המים החמים במקום לקרים ומתכונית מה שאומר שילדיי ואנחנו ההורים שתינו מי דוד במהלך 5 שנים האם אנו צריכים לערוך בדיקות לילדים בגין רעלים/מתכות ואלו . אודה על תשובה

25/08/2014 | 11:49 | מאת: אלונה

מתוכנית כלבוטק נאמר שאפילו הרתחת המים אינה עוזרת לסינון הרעלים והמתכות שמגיעים מהדוד

לא ראיתי התכנית ולא יודעת מה נאמר שם. אך, דוד המים החמים יש לו ציפוי פנימי של חומר מאוד עמיד שממש לא מכיל מתכות. ונניח שיש מעט. מה ההבדל בין הדוד לבין סירי הבישול שלך? מניחה שגם הם ממתכת. ואם עבר פילטר מה הבעיה בדיוק? וכן הפיחטר מסנן מתכות.

לגמרי לא ברור למה הגעת למסקנה הזאת. אפשר לשתות מים מברז המים החמים בדיוק כמו מברז המים הקרים. ולפי רוב הרופאים אם המקור לא מזוהם בחומרים מסוכנים, עדיף ובריא יותר מי ברז במיוחד בימים אלה שרוב המים הם מים מהתפלה (בהסתייגות לגבי המים החמים שאם יש זיהום מיקרוביאלי הוא בעיתי יותר בחמים מאשר בקרים, אך לא זו שאלתך) בהנחה שיש בעיה במים שלכם, ואתם רוצים לסנן אותם לפני השתיה, מה משנה אם הם הגיעו מהברז החם או הברז הקר? בשני המקרים זה עובר פילטר, אז מה שמסתנן לאחר הברז הקר יסתנן גם מהחם. וכן, זה כולל מתכות, וסידן ועוד חומרים טובים יותר וטובים פחות, וגם סינון של גורמים מיקרוביולוגיים, בתנאי שהפילטר נקי ומתאים. אז, לא בעיה בכלל.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות