שאלה דחופה

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

10/04/2014 | 11:56 | מאת: אור

מישהו שם אצלי בבית בארונית טרפנטין לשימוש תעשייתי בלבד. הג'ריקן נפתח ונותר שליש נראה לי אפילו שעורבב עם חומר נוסף ,אף על פי שסגור עם פקק - מפיץ ריח חזק.(כבר עברתי מספר רב של נסיונות הרעלה קשים בשנים האחרונות. )שאלתי בחנות לחומרי בנין גדולה והם לא יודעים מה זה, לא מחזיקים טרפנטין לשימוש תעשייתי. בשבוע האחרון הוצאתי לאדן החלון בגלל שהריח גורם סחרחורת. האם החומר מזיק למערכת הנשימה או מערכות אחרות? ולמה הוכנס לביתי כשלא הייתי בבית? תודה על המענה . נא השאירי תשובה במייל אם אפשר או ליידע למייל בהקדם. חג כשר ושמח ,אור

לקריאה נוספת והעמקה

אם יש לך בעיה של נסניונות הרעלה ואת לא יודעת מהיכן החומר, תפני למשטרה, זה לא המקום. החומר הוא חומר לתעשית הבניה והשיפוצים לניקוי של משטחים ולדילול של צבעים וכן בהחלט לשימוש תעשיתי. מוזר שהחנות לא יודעת דבר בסיסי כזה. החומר חומר שגורם לישנוניות, סחרחורות, כאבי ראש, בחילות ועוד. בדרך כלל התחושה הרעה עוברת לאחר אוורור הבית ומספר שעות ללא חשיפה לחומר. בחשיפה ארוכת טווח החומר עלול לגרום לפגיעות בריאות, בדיוק כמו ששתית אלכוהול עלולה לגרום לפגיעות בריאות. אם החשיפה קצרה, לא אמורה להיות פגיעה (מספר ימים, שבועות, זו חשיפה קצרה). חשיפה של שנים הנה ארוכה.

11/04/2014 | 09:49 | מאת: אור

תודתי על התשובה המפורטת והמקצועית.מיותר לציין שהמשטרה יודעת על מקרים קודמים של נסיונות הרעלה, אלא שלא ידעתי כיצד להתייחס באופן ספציפי לחומר זה שנשתל בביתי. תשובתך הועילה לי מאוד.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות