חוסר מוטיבציה דיכאון

דיון מתוך פורום  שווה לכל נפש

16/10/2016 | 11:18 | מאת: אלמונית

אני בת 32 סובלת זמן לא רב מדיכאון לא במצב חמור.ואני כן מסוגלת לתפקד,לעבוד ללמוד עם כי הקושי רב.ניסיתי טיפולים שונים ומשונים נגד דיכאון אך ראיתי שזה לא זה,לא עזר במיוחד.ניסו לתת לי תרופות ולמרות שאני לוקחת לוסטרל נגד דיכאון אני לא מרגישה השפעה. הבעיה שלעיתים אין לי מוטיבציה לכלום אני יושבת לעיתים ומוצאת את עצמי מול המחשב ואין לי חשק לשום דבר אחר.מה אני יכולה לעשות כדי להניע את עצמי קצת יותר למרות חוסר החשק? אשמח לעצה ממך ומאחלת לך חג שמח,תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

אלמונית שלום זה מאד חשוב שאת מתפקדת גם אם קשה מאד חשוב לשמור על תיפקוד. אם הלוסטרל לא עוזר ועברו יותר מששה שבועות כדאי לחזור לרופא ולבקש לנסות תרופה אחרת יש תרופות רבות לטיפול בדיכאון. כאשר אין מוטיבציה הרבה פעמים הקושי הוא להתחיל בפעילות,תנסי לעשות לו"ז מראש ולעמוד בו את תראי שאחרי שמתחילים קצת יותר קל להמשיך. כדאי לעבוד עם הספר בוחרים להרגיש טוב של דויד ברנס, הספר עשוי לעזור בשינוי חשיבה שלילית לחשיבה פונקציונאלית ויעילה יותר. חג שמח בהצלחה עירית

19/10/2016 | 17:50 | מאת: אלמונית

ואשמח לתגובה מהירה.כרגע אני לא במסגרת פסיכיאטרית ואני לא מקבלת טיפול רק דרך רופאת משפחה.עם אני רוצה לעשות סל שיקום זה דרך ביטוח לאומי בלבד? או שצריך גורמים נוספים? מה הפרוצדורה? זו שאלה מאוד חשובה אשמח למענה תודה וחג שמח.

מנהל פורום שווה לכל נפש