בעיות שינה לילד בן 3

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

02/08/2015 | 09:14 | מאת: אריה

שלום רב , בני בן ה-3 מזה כבר 9 חודשים מסרב להירדם לבד במיטתו החדשה שנקנתה לפני 9 חודשים. בצהרים(שישי) לפעמים זה מצליח בכך שאנו אומרים לו כבר אנחנו באים והוא נרדם אך בערב זה בלתי אפשרי . הוא ממש דורש שאני אבא שלו או אמא שלו נשכב לידו ונשים יד מתחת לראשו. ניסיתי כבר את השיטה של הכיסא ליד המיטה ולהחזיק לו את היד אבל הילד לא נרדם . בעיה נוספת היא בלילה , הילד מתעורר 2-3 פעמים בלילה בצרחות ובכי ורוצה רק את אמא . לא מעניין אותו שום דבר כשאני מגיע להרגיעו הוא ממש צורך ובועט בי עם שתי רגליו. כבר לא יודעים מה לעשות . יש לציין שאני אבא מאוד מעורב , מקלח אותו , מבלה איתו לפחות 3 פעמים בשבוע , יוצא איתו לגני שעשועים ועוד וכמובן גם אמו שאליה מאוד קשור .מה לעשות עם ההרדמות והקימות הללו באמצע הלילה ?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, לדעתי זו בעייה שאתם שמים את היד מתחת לראש שלו . אני חושב שאתם יכולים להיות לידו , לנענע את המיטה אבל לא לגעת בו. אהוד גלבוע

03/08/2015 | 22:05 | מאת: אריה

התחלנו תהליך גמילה מלשכב ליד הילד , יושבים עם כסא ליד מיטתו, שרים לו שירי ערס . בנתיים מחזיק לו את היד אבל תוך כמה ימים מקווה גם בלי היד. טפו טפו הולך לא רע אבל עם הרבה סבלנות . יעדכן בהמשך.

שלום אריה, שמח לשמוע. אשמח שתעדכן. אהוד גלבוע

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות