גזענות או...מה?

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

05/06/2015 | 09:17 | מאת: גל

היי, אני בת 20..ילדה למשפחה דיי מדהימה אך כשזה מגיע לצבע ודת, הם כבר לא כאלה מדהימים. היה לי בן זוג כהה עור (אפרו-אמריקאי) במשך חצי שנה, החבאתי את הסוד הזה במשך חצי שנה אך כשהורי גילו על הקשר אני והאקס כבר לא היינו ביחד בכלל אבל מה שעברתי פה בבית, היה גיהנום. אני מגיעה ממשפחה דיי מסורתית, אבא שלי עם כיפה, כולנו שומרי שבת ומסורת. כשהוא שמע על האקס שלי, התעלמו ממני בבית במשך חודשים, הייתי כרוח רפאיים.. בסופו של דבר הצלחתי לדבר אל דעתם ודברים החלו להסתדר לאט לאט. אתמול, יצאתי בערב ופגשתי אחד מחברי הותיקים שגם הוא אפרואמריקאי.. הוא ישב איתי ועם עוד כמה חבר'ה לכמה שעות , הצטלמנו והוא העלה את זה לפייסבוק.. בבוקר שמעתי צעקות וככה התעוררתי, לעוד סיוט שלא יאמן. ההורים שלי ראו את התמונה שפורסמה, תמונה תמימה בהחלט שבה אני יושבת לצידו. ההורים שלי גזענים, אין על זה וויכוח.. אין פה אמון, ובטחון אחד בשני וזה נמאס כבר. מה עושים?! אבא שלי כרגע מכונס בעצמו, לא מדבר עם אף אחד ופשוט יושב, כעוס ופגוע כיאלו מתתי... אשמח לתגובות!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך גל, אכן , המצב מעורר מתח בתוך המשפחה. הערכים של ההורים שלך שונים משלך. את בנית לעצמך ערך של שיוויון ערך האדם. אצלך אין הבדל בין דת וגזע וצבע עור. ההורים שלך רוצים שיהיה לך בן זוג מתוך קבוצת אוכלוסיה מסוימת. המתח ביניכם יכול להמשיך כל עוד הערכים שלכם שונים. השאלה שלי היא האם המתחים בינך לבין ההורים עתה , סביב לגזענות ולצבע העור , הוא נושא יחיד, או שיש לכם מתחים נוספים שנמשכים מהילדות או מתחים נוספים שהחלו בזמן האחרון? אהוד גלבוע

06/07/2015 | 10:26 | מאת: מיקה

גל יקירתי, בגיל 20 את לא אמורה לגור עם ההורים, תמצאי עבודה, תשכרי דירה ותחיי את חייך כפי רצונך, עזבי את ההורים הפרמיטיבים, תתקדמי, את לא ילדה.

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות