שמן אורגנו פראי לטיפול בפטריה וגינלית

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

21/12/2014 | 21:06 | מאת: אן

שלום, לאחרונה קראתי ששמן אורגנו פראי יכול לעזור במקרים של דלקות ופטריות בנרתיק , רציתי לשאול מה תופעול הלואי של צריכת השמן ( קניתי קפסולות של סולגאר ) , קראתי איפשהו שהשמן חזק מאוד ויכול בנוסף להכחדת הפטריות להכחיד גם את החיידקים הפרוביוטים הטובים בגוף ? האם זה נכון ? יש לי גם ככה חוסר איזון בפלורה הטבעית ואני לא רוצה להחמיר את המצב? תודנ מראש,

לקריאה נוספת והעמקה
22/12/2014 | 20:21 | מאת: נטלי

היי, אני השתמשתי בעבר בשמן אורגנו של סולגאר בשביל להיפטר מחיידק ההליקובקטר פילורי. המטרה במקרה שלך, כמו בשלי היא לקטול את המזיק. (במקרה שלי חיידק, בשלך פטרייה). לקח לי חודשים להיפטר מההליקובקטר ולבסוף (אחרי טיפול אנטיביוטי שלא צלח) התחלתי ליטול אורגנו. אורגנו ללא ספק חיסל לי את החיידק (כמובן עם טיפול תזונתי וליווי של נטורופת). אני לא חושבת שהוא עושה אפליה בין חיידק "טוב" ל"רע", לכן הקפידי בתקופה שאת נוטלת אותו להשלים גם עם מוצר שמכיל חיידקים פרוביוטים. זה מה שאני עשיתי. בשביל לוודא שאין סתירה לטיפול עם האורגנו, אני לקחתי את שני התוספים בזמנים שונים ביום. בכל מקרה בהצלחה! ואם את צריכה המלצה על מוצר פרוביוטי שעזר לי אז זה מוצר ביו25 של סופהרב.

שלום אן, פרוביוטיקה היא קו ראשון בטיפול בפטרת ואגינלית, על כן קודם כל יש לטול תוסף של פרוביוטיקה ותודה לנטלי על העזרה ביו -25 בהחלט יכול להיות יעל במצב שלך ובמקביל תוכלי לטול את האורגנול לטיפול בפטריה. כמובן שיש להתייחס גם לתזונה, אחרת הטיפול לא יהיה אפקטיבי וכמו כן יש לשקול ולבדוק את הצורך גם טיפול תמיכה בכבד - לכן ממליצה לך לקבל ייעוץ ותמיכה מנטורופת. בהצלחה ורק בריאות!

מנהלי פורום נטורופתיה