שיח אברהם

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

30/09/2014 | 22:35 | מאת: פיאמאסית

המליצו לי לקחת את זה בבוקר על קיבה ריקה (בצורת נוזל זה בא) בשביל PMS קשה(גופני ונפשי). אבל זה לא מסתדר לי בבוקר כי יש לי כדורים קונבנציונלים מסוימיים לכאבים שאני לוקחת לפיברומילגיה וזה מתנגש(תמיד אומרים להרחיק שעתים תרופות טבעיות מכדורים נכון?) אז שתי האופציות שיש לי לקחת את הצמח הם: בשעה 10 בבוקר לפני ארוחת בינים(וזה יוצא אחרי שאכלתי בשמונה ארוחת בוקר ולקחתי את המשככי כאבים) או בשעה 16 בארוחת בינים (אחרי שלא אכלתי 3 -4 שעות בערך מה כדאי ? מדוע חייב בבוקר ומדוע מומלץ על קיבה ריקה?תודה והאם הצמח מתנגש בתרופה פנטניל-זה מדבקות של חומר כמו מורפיום נדמה לי .לכאבים חזקים.(משתמשת בהם בעיקר בPMS שאז כול הכאבים מחמירים..)

לקריאה נוספת והעמקה

ע"מ לפשט את העניין. אפשרי לצרוך שעתיים לפחות הפרש מתרופות. לא חייב בבוקר. על קיבה ריקה צמחים נספגים טוב יותר

02/10/2014 | 20:38 | מאת: פיאמאסית

עדיף ב16 במקרה שלי .אם הבנתי נכון? אבל קראתי ששיח אברהם ממש מומלץ לקחת עם היקיצה בגלל הורמונים שמופרשים בבוקר ומה לגבי פנטיל -האם מתנגש איתו?

שלום לך פיאמאסית. אם כך, העדיפות ללקיחה היא בשעה 10:00 בוקר.. מתי את שמה את המדבקה? באופן קבוע?? ראי תגובתי בשירשור הקודם לגבי השימוש בה.

שלום לך פיאמסית, את משתמשת בפנטניל לתסמונת קדם וסתית??? אין סיבה לסבות מתסמונת קדם וסתית כל כך קשה! שינוי תזונתי - הימנעות של חלבונים מהחי והפחתה של סוכרים גורמת להפחתה משמעותית בסימפטומים!! PMS היא תופעה הקיימת בעולם המערבי בשל תזונת השפע המערבי ואין סיבה לסבול ממנה. כמו כן, מומלץ לשלב תוספי תזונה ופורמולת צמחי מרפא יעילה ולא צמח אחד בודד. רק בריאות!

מנהלי פורום נטורופתיה