הוכחה על גרימת נזק כתוצאה מחבלה

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

28/09/2016 | 01:56 | מאת: men

אלו ההמצאים בMRI-סריקה בתהודה מגנטית של עמוד השדרה הצווארי: הבדיקה בוצעה ברצפים T2, T1 ודיכוי שומן. התווית הבדיקה: כאבי צוואר לאחר חבלה. המנח הלורדוטי שמור. ללא עדות לתמטים או תזוזות. גובה המרווחים הדיסקליים שמור. המעבר הקרניו צרביקלי שמור. החוט בעובי תקין ללא עדות למוקדי אות חריג בתוכו. ללא עדות לבצקת לשדית או בצקת ברקמות הרכות. בהסתכלות ספציפית על המרווחים הדיסקליים: 3-C2 :בגדר הנורמה. 4-C3 :בלט דיסק משיק לשק ללא היצרות של התעלה הספינלית. מודגמת היצרות קלה של התעלה הנוירופורמינלית הימנית ע"י שינויים ניווניים במפרק האונקו ורטברלי ללא לחץ על השורש. 5-C4 :בגדר הנורמה. 6-C5 :בגדר הנורמה. 7-C6 :בגדר הנורמה. D1-C7 :בגדר הנורמה. לסיכום: לא נצפות היצרויות משמעותיות של התעלה הספינלית או התעלות הנוירופורמינליות. ללא עדות למיאלופתיה. כה. אני סובל מכאבי צוואר בעיקר באיזור העמ"ש זה עושה לי דקירות מאחורי השכם ולצד לכתפיים ,לעתים יש נמלולים בידיים,יד ימין פחות יציבה משמאל .(EMG יד בהמשך) האם ניתן להוכיח בתוצאת החבלה שקראתה לי קשורה קשר ישיר לנזקים שנגרמו לי שכן לא היו כאבי צוואר לפני המכה ?(חבלה שחיית גב התנגשות בקיר הבריכה ) תודה

לקריאה נוספת והעמקה

הממצאים המתוארים הנם ממצאים של מחלה ניוונית ולא של חבלה. הוכחת הקשר בן מחושיך היום ובין החבלה תלויה ביכולתך להוכיח שלפני שנחבלת לא סבלת ממחושים אלו.

30/09/2016 | 17:07 | מאת: men

כן ללא ספק תופעות הכאבים החלו אחרי החבלה גם האזור התפנח מאוד והיה לחוץ בצורה רצינית והופיעה חולשה עצבית בגפיים עליונות ,לצערי לא בוצע לי MRI SPIN אבל יומיים לאחר המכה הופעתי במיון עם תלונות על כאבי צוואר ואחר כך עוד כמה פעמים אותם תלונות ,זאת אומרת ככל הנראה הבעיה נוצרה בתוצאה מהחבלה ,לא היו תלונות על כאבי צוואר לפני החבלה ,כמו כן הופיעו הקאות מספר פעמים סחרחורת ,נשארתי סובל מכאבים בצוואר המקרינים לעיתים לכתפיים כמו מחטים מכרסמות ודקירות נימלולים לעתים בכפות ידיים,טינטונים ,חריקות ,בוצע CT SPIN אבל לצערי הוא לא מראה בצורה טובה את הידסקים והעצבים כך שבגלל שרק לאחרונה בוצע MRI SPIN לצערי בהתחלה שהיתתי במיון לא נזכרתי במכה נזכרתי רק אחרי 10 ימים ואז ציינתי זאת וזה קצת יצר בעיה כי ראיתי אורתופד ולא ציינתי זאת בהתחלה אבל אחרי שציינתי הייתי נורא לחוץ לבצע MRI בהקדם ולא המתנתי בסבלנות (כאבים קשים בצוואר לחוץ אדום אחרי המכה ) חולשה עצבית בגפיים עליוניות כתפיים ועד כף היד לא נראה לעין . אני כיום בן 26 בהיותי בן 20 נחבלתי בראש בשחיית גב כך החלה הבעיה זה מצויין היטב במסמכים שהיתתי במיון.

06/10/2016 | 20:22 | מאת: Men

מאז חבלת הראש אני סובל מכאבי צוואר בעיקר. מהשלד, כמו דקירות חדות ומחטים מכרסמות לעתים מקרין לכתפיים ולשכמות ,לעתים חולשה בידיים , מה אפשר לעשות , איזה בדיקות מומלץ לבצע ,זה כבר שנים המצב ככה .

מנהל פורום אורתופדיה