דורבן

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

01/10/2015 | 17:39 | מאת: שרית

שלום שמי שרית ואני בת 40 מזה כ 8 חודשים סובלת מכאבים בעקבים של כפות הרגלים בצילום U.S נמצא שיש לי בשתי כפות הרגלים זיז ביולי אחרון התחלתי פיזוטרפיה ולאחר מספר טיפול שלא היה שיפור במצב הוחלט ע"י המטפלת שלי לעשות גלי הלם והכי עשית כ 4 טיפולים וברגל אחד נעלם הכאב וברגל השניה היה שיפור קל עדהחזרה שלי לעבודה יש לציין שאני עובדת בגן ילדים ועומדת על הרגלים כ 7 שעות. לאחר מספר ימים של חזרה לעבודה הרגל שלא החלימה הכאבים התגברו עד מצב שנאלצתי ללכת עם מקל לפני כשבוע וחצי עברתי הזרקה של קורטיזון בכף הרגל היה שיפור של כ 60 אחוז ברגל והכאבים חזור שוב. (יש לציין שמאז שעברתי את הזרקה אני סובלת ממגירנות קשות מה שלא היה לי הרבה שנים). שאלתי מה הפתרון היות וכלום לא עוזר. בתודה וחג שמח

לקריאה נוספת והעמקה

מדבריך ניתן להבין שאת מתהלכת עם אבחנה של"דרבן" . אי אפשר לעשואבחנה זאתעלסמך בדיקת על שמע בלבד. בכל מקרה בהנחה שזו באמת האבחנה הרי הטיפול כולל כמה דברים ובראש וראשונה מתיחות של השרירים בסובך השוק ומתיחה של חיתולית השעל (פסציה פלנטרית) בנוסף ניתן להעזר במדרס מתאים ואפשר לחזור על טיפול בגלי הלם בעצמה גבוהה. איני ממליץ על זריקה חוזרת .

03/10/2015 | 18:30 | מאת: שרית

שלום. ראשית תודה על התשובה. אובחן לי דורבן עי רופא יש לי מדרסים מיוחדים ובוצע לי כבר מתיחות וגלי הלם שום טיפול לא פתר לי את הבעיה. השאלה העם כדי התערבות כירוגית?

מנהל פורום אורתופדיה