בעיה בעצב באצבע ברגל

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

22/11/2014 | 12:56 | מאת: אבי

שלום דוקטור, כבר חודש אני סובל מרגישות גבוהה ביותר באצבע הרביעית ליד הזרת בכף הרגל.. כל נגיעה קטנה או ליטוף באצבע מלמעלה מקפיצה אותי.. כמו קוץ תקוע ומעצבן. פניתי לנוירולוג שנתן לי הפניה לבדיקת emg ובנוסף שלח אותי לאורטופד שטען שזה דלקת בעצב ונתן לי כדורים בשם סלקוקס לעשרה ימים פעם ביום. בנוסף יש לציין שהנוירולוג נתן לי גאבאפנטין פעמיים ביום לחודש שבכלל לא עוזרים. עד הבדיקה שהיא עוד שלושה שבועות אני בינתיים סובל איני יכול לשים גרביים ונעליים בגלל הרגישות ואני אובד עצות כי מתחיל להיות חורף בחוץ וקר לי נורא עם כפכפים.. האורטופד אמר שבמידה והכדורים לא יעזרו הוא יזריק לי קורטיזון. גם הבנתי שבדיקת הemg לא תבשר לי משהו חדש שיצריך איזה טיפול מיוחד. מה עליי לעשות ומה דעתך בנושא? תודה רבה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

נראה שמדובר בנוירומה על שם מורטון. האיבחון של מחלה זאתנעשה על ידי בדיקת עלשמע ומר"י ולא על ידי EMG . ניתן ג םלאשש תא האבחנה על ידי הזרקת חומר אילחוש מקומי . אם הוא יגרום להפסקת הכאב למשך שעה שתיים סימן שהבעיה היא באמת מקומית ואפשר להזריק קורטיזון.

23/11/2014 | 23:27 | מאת: אבי

פניתי היום שוב לאורטופד והוא לא היה מוכן לתת לי זריקת קורטיזון אבל נתן לי כמו שאתה אומר בדיקת אולטרסאונד. מה שלא הבנתי ממך מהי בדיקת מר"י? תודה רבה מראש.

הבדיקה הטובה ביותר בשוק לבעיות מסוג נוירומה על שם מורטון

מנהל פורום אורתופדיה