בלט דיסק l5-s1

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

28/10/2014 | 08:46 | מאת: רן

שלום לפני כשנה התחילו לי כאבי גב עם הקרנה לרגל שמאל. לאחר מספר ביקורים אצל אורטופד וביצוע בדיקות שונות (צילום רגיל, ct, emg) הופנתי לרופא מומחה. הרופא אמר שיש לי בלט דיסק והאופציות שלי הם ניתוח, זריקה אפידורלית, או לחכות ולא לעשות כלום ולקוות שזה יעבור בגלל גילי הצעיר יחסית. אז חיכיתי ואכן הכאבים באמת דעכו מעצמם עד שנעלמו. כבר חצי שנה שלא היה לי כאבי (אולי פעם ב...) עד שחזרתי להתאמן לפני חודש ולמרות שהאימונים שלי קלים יחסית ובנויים לשיפור שרירי הגב והבטן הכאבים חזרו ועכשיו הם ממש חזקים(במיוחד בבוקר) אך בלי הקרנה לרגל. מכיוון שבתקופה הזאת השמנתי ואני רוצה לחזור למוטב אין ברצןני להפסיק את האימונים. השאלה שלי היא קודם כל אין איזו דרך להפחתת הכאב? רק זריקה היא האופציה אין איזה דרך בינייים? לגבי החדר כושר אתה ממליץ להפסיק?

לקריאה נוספת והעמקה

המשך פעילות גופנית( עם התאמות הנחוצות) הנו אחד הדברים החשובים לריפוי מהתקףכאב גב תחון. מכיון שאין לך קרינת כאב הרי שאין גרוי של שרש עצבי וזריקה אינה נחוצה. .

29/10/2014 | 08:46 | מאת: רן

לרגל שמאל. עכשיו ממש קצת לא משהו משתק. אבל הגב כואב ברמה אחרת ממש כואב בעיקר שאני יושב. מה אפשר לעשות עוד חוץ מלהמשיך את האימונים? יש לי שבוע הבא תור לאורטופד איזה משכך כאבים מומלץ לקחת? יש טיפול אחר מאשר זריקה?

מנהל פורום אורתופדיה