גמעט שבועיים לאחר ניתוח PRKב שני העיניים

דיון מתוך פורום  הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה

16/03/2016 | 12:02 | מאת: דני

אני כרגע 14 יום לאחר ניתוח PRK לאחר הניתוח ראיתי טוב אולם לאחר 5 ימים ואיך שהוציאו לי את העדשות הראייה שלי הפכה להיות מטושטשת ומאז היא ככה. נבדקתי אתמול אצל הרופא המנתח וכרגע יש לי 1+ אני כרגע לא רגוע מהמצב הזה. האם זה תקין? האם ה1+ שיש לי כרגע זה חלק מתהליך הריפוי? האם זה אמור להעלם ואני אמור לראות יותר טוב? או שיש צורך בניתוח תיקון. אני כרגע גם לא רואה טוב לרחוק. הרופא ציין שהעין נראית מעולה ואין זכר לניתוח. אודה להתייחסותך.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב +1 זה מצויין. ככה צריך להיות במיוחד בהתחלה. הטשטוש לא נובע מזה. אם נבדקת כפי שאמרת והמצב טוב אני מניח שהטשטוש נובע מתהליך ריפוי סטנדרטי. לאט לאט היובש יעלם, הקרנית תשלים את תהליך הריפוי והראיה תשתפר. בהצלחה! ד"ר מלר אורי.

17/03/2016 | 15:46 | מאת: דני

מדוע ברגע שהעדשות הוסרו לאחר 5 ימים חלה ירידה מיידית בראייה? ומדוע בכל פעם שאני מזליף את הטיפות נגד יובש יש כמה שניות שבהם אני ממש רואה בצורה חדה מאוד גם לקרוב וגם לרחוק ולאחר מכן זה חוזר להיות מטושטש. מתשובתך הקודמת אני מבין ש 1+ שיש לי זה תקין וזה אמור להעלם עם המשך תהליך ההחלמה ואני אמור לראות היטב. הבנתי נכון?

06/04/2016 | 14:18 | מאת: דני

אז אכן כפי שנאמר לי פה בפורום לוקח זמן עד שהראייה משתפרת. אני עכשיו חודש לאחר PRK ולפני 5 ימים חל שיפור. חזרתי לראות בדיוק כמו לפני שהורידו לי את העדשות. כמו כן אין לי יותר בעיה לקרוב. אתמול בוצעה לי בדיקה במכון הראייה נכון לעכשיו 6/7.5 ולדברי הרופא הדבר עוד אמור להשתפר בחודשים הקרובים. בשאיפה ל 6/6

מנהלי פורום הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה