חתכים באזור החיץ

דיון מתוך פורום  רפואת משפחה

21/04/2014 | 15:03 | מאת: נועה

שלום, אני סובלת תקופה ארוכה (שנים) מחתכים באזור החיץ שבאים וחוזרים, ורוב הזמן פשוט קיימים, לעיתים מדממים ותמיד מטרידים מאוד. נבדקתי ע"י שני פרוקטולוגים בכירים - לא מדובר בפיסורות, נאמר לי גם שזה "מחוץ לגבולות" של פרוקטולוגיה. רופא עור לא ידע מה לומר, נתן משחה שעזרה זמנית כי אחרי האיחוי הכל נפתח מחדש. רופא נשים לא ידע מה לומר ורופא גסטרו ביצע בדיקות והכל תקין לדבריו. זה מאוד מטריד ומציק - למי אפשר לפנות? קשה לי להאמין שאין מה לעשות בנושא.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, האם ב"חיץ" כוונתך לאיזור שבין העכוזים או לזה שבין פי הטבעת לנרתיק? לפי הבנתי, התכוונת לראשון. בד"כ הבעיה ניתנת לאבחון ע"י הסתכלות על העור: יובש, נגעי עור של וירוסים כגון הרפס סימפלקס, פטריות ומחלות עור אחרות. מכיוון שלא נמצא דבר בבדיקת רופא עור, כפי שציינת, יש לחזור על הבדיקה ולשקול אפשרות של ביופסיה מהעור. לבריאות.

23/04/2014 | 08:14 | מאת: נועה

הכוונה, בין פי הטבעת לנרתיק. נבדקתי ע"י רופא עור מספר פעמים במהלך השנים האלו, אין ממש מאיפה לקחת ביופסיה - יש חתכים, לא גירוי בעור ולא מראה שונה אלא פשוט מראה של פציעה. רופא עור המליץ על בדיקת גסטרו שכאמור יצאה תקינה לחלוטין. לאור כך נראה שרופא עור אינו הכתובת, לכן פניתי במטרה להבין מי כן - אם פרוקטולוג לא וגסטרו לא ורופא עור לא ואפילו רופא נשים שפניתי אליו בייאושי לא ידע מה להגיד, מי כן הכתובת?

מנהל פורום רפואת משפחה