סוכרת ומניעת השמנה

(0)
לדרג

מחקר חדש מוכיח כי אינסולין לבמיר מפחית ב-20% את צריכת הקלוריות בכל ארוחה, בניגוד לאינסולין אחר. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

הפחד מעלייה במשקל כתוצאה משימוש באינסולין מסוים גורם לאנשים רבים לוותר על הטיפול באמצעותו וכתוצאה מזה להידרדרות בלתי נמנעת במחלה. גם כך, עבור רבים, המלחמה היומיומית במשקל אינה פשוטה ולכן לקיחת תרופה הגורמת להשמנה, כלל אינה מהווה אופציה. סוג אינסולין אחד פועל אחרת משאר האינסולינים, בכך שהוא מפחית משמעותית את העלייה במשקל.

במחקר חדש אשר התפרסם בגיליון ינואר במגזין הרפואי DIABETES, הוכח כי אינסולין לבמיר משפיע על מרכז התיאבון במוח ומפחית צריכת קלוריות בכ-20% לכל ארוחה. במסגרת המחקר נבדקו מתנדבים בריאים כדי לבודד השפעות אחרות של האינסולין, באמצעות בדיקת EEG (בדיקת הפעילות החשמלית של המוח) שנערכה לאחר הזרקת אינסולין הומאני לעומת לבמיר (דטמיר). הוכח באופן ברור כי אינסולין לבמיר משפיע על מרכז התיאבון במוח יותר מאינסולין אחר.

מסקנת החוקרים הייתה חד משמעית: לאינסולין לבמיר יתרון ייחודי והוא מפחית עלייה במשקל לעומת אינסולינים אחרים. לאינסולין לבמיר מנגנון פעולה ייחודי המאפשר לו "פיזור" טבעי יותר בגוף ולכן הוא גם מפחית עלייה במשקל. לדברי פרופ' אדי קרניאלי, מנהל מכון אנדוקרינולוגיה סוכרת ומטבוליזם בקריה הרפואית רמב"ם לבריאות האדם, "על פי עבודה מדעית שפורסמה לאחרונה הוכח יתרונו הקליני המשמעותי של הלבמיר, הנובע מהשפעתו על מרכז התיאבון במוח, פעולה אשר מתבטאת בהפחתה משמעותית בצריכת הקלוריות של כ-20%".

לבמיר מוזרק פעם ביום באמצעות עט מזרק פלקספן, המוכן לשימוש, בשילוב מחט נובופיין 32g tip - המחט הדקה ביותר הקיימת בשוק. עט ההזרקה פלקספן מיוצר מחומרים ידידותיים לסביבה.

בואו לדבר על זה בפורום סוכרת.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום