סקר: נשים רוצות משחק מקדים

(1)
לדרג

מסקר חדש עולה כי נשים מייחסות למשחק המקדים חשיבות גדולה יותר לעומת הגברים ופרק הזמן הממוצע בפועל עומד על 13 דקות. 57% מהישראלים משתמשים באביזרים

מאת: מערכת zap doctors

נשים מייחסות למשחק המקדים חשיבות גדולה יותר לעומת הגברים - 63% בקרב הנשים לעומת 55% מהגברים. כך עולה מסקר חדש שנערך ע"י מכון ברנדמן, בקרב 470 גברים ונשים בגילאי 18-40 שבוצע עבור חברת ניאופרם המשווקת את דורקס. על-פי הסקר, 93% מהישראלים נהנים ואף נהנים מאוד ממשחק מקדים, 5% נהנים במידה בינונית ו-2% פשוט לא נהנים.

עוד עולה מהסקר כי עם הגיל המשחק המקדים הופך לחלק מהנה יותר (לבעלי ניסיון יש יתרון כמובן), כאשר 67% מהנשאלים בקבוצת גיל 30-40 הצהירו כי הם נהנים מאוד מביצוע משחק מקדים, 54% מבני 25-29 נהנים מאוד ממשחק מקדים, לעומת רק 47% בקבוצת הגיל 18-24.

נשים משתמשות פחות באביזרים

למרות ההבדלים בין גברים ונשים לגבי רמת החשיבות של המשחק המקדים, הרי שעל פרק הזמן שיש להקדיש לו, יש הסכמה. פרק הזמן הממוצע עומד על כ-14 דקות ללא הבדלים מהותיים בין גברים ונשים. עם זאת הביצוע בפועל מעט שונה - הממוצע עומד על 12.7 דקות, שזה מעט נמוך מהאופטימלי. ראוי לציין כי כ-5% מהאוכלוסיה מציינים כי הם משחקים כחצי שעה לפני הסקס.

עוד עולה מן הסקר כי נשים משתמשות פחות באביזרים - 53% לעומת 62% בקרב הגברים. השימוש באביזרים נפוץ בקרב גילאי 25-29 (66%), לעומת מבוגרים יותר 30-40 (55%) ולעומת צעירים יותר 18-24 (55%). האביזרים הבולטים הם: שמן עיסוי (37%), ביגוד סקסי (29%), חומרי סיכוך (17%) ויברטור (12%) ושוקולד (12%). שימוש בשמן עיסוי וחומרי סיכוך גבוה יותר אצל גברים לעומת נשים.

"תוצאות הסקר מראות כי למדנו את חשיבותו של המשחק המקדים והתרומה שלו לסקס מהנה יותר וזה בהחלט מעודד", אומרת שלי פסטרנק כץ, סקסולוגית חברתית ומנחה קבוצות לזוגיות. "כמו כן, שילוב אביזרים שונים כמו חומר סיכוך ומתן עיסוי, הינם דרכים נפלאות ונעימות אשר עוזרות לנו להיכנס לאווירה בתחושה נינוחה ורגועה ומכאן גם תורמות לגיוון חיי המין שלנו. עם זאת אנו עדיין רואים את השוני בין גברים לנשים בהיבט המיני, כאשר נשים מעריכות את חשיבותו של המשחק המקדים יותר מגברים, למרות ששני המינים נהנים ממנו במידה רבה. מסתבר שלמרות שאנחנו חושבים שאנו יודעים כבר הכל, יש תמיד מקום לחינוך וללימוד בנושא מיניות, גם בישראל".

בואו לדבר על זה בפורום סקסולוגיה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום