סקר: שיער, שומן או משקפיים

(0)
לדרג

סקר חדש מגלה: רוב הצעירים, במיוחד באזור תל-אביב, מעוניינים שבן זוגם יהיה פחות שעיר. אולם בני 55 ומעלה מעדיפים הסרת משקפיים על כל טיפול אחר

מאת: מערכת zap doctors

מעל למחצית מהגברים היו מעוניינים שבת זוגם תעבור הסרת שיער בלייזר, וכך הם ימצאו אותה מושכת יותר. ואילו 24% מקרב הגברים הישראלים מעוניינים שבת הזוג שלהם תשיל מעליה את השומנים בטיפול להצרת היקפים, בעוד 25% הנותרים העדיפו שבת הזוג שלהם תסיר את משקפיה. כך עולה מסקר אותו ערך מכון גיאוקרטוגרפיה עבור רשת CARE אסתטיקה ולייזר.

עוד מתברר מהסקר כי מעל ל-62% מתושבי אזור תל-אביב היו מעוניינים שהפרטנרים שלהם יהיו פחות שעירים, לעומת 42% בלבד בפריפריה. לעומת זאת, כשליש מתושבי הפריפריה היו מעוניינים שהפרטנר שלהם יצר את היקפיו, זאת לעומת 20% בלבד באזור תל אביב.

בקרב הנשים הישראליות התמונה מעט שונה: 43% מהנשים שהשיבו על הסקר מעוניינות שהגבר שלהן יהיה פחות שעיר. שליש מהן היו רוצות שהוא יהיה פחות שמן, ורבע (24%) מעוניינות שהוא יסיר את משקפיו.

מבוגרים מעדיפים הסרת משקפיים

עוד עולה מהסקר כי הסרת משקפיים נתפסת כטיפול הפופולארי ביותר בקרב בני 55 ומעלה, כאשר 40% הצביעו על הסרת משקפיים בלייזר כמה שעשוי להגביר את המשיכה ביניהם לבין בן או בת זוגם. שליש מהם היו מעוניינים שהפרטנר שלהם יעבור הצרת היקפים, בעוד 27% בלבד היו מעוניינים שבן או בת הזוג יסירו שיער.

תופעה הפוכה לחלוטין נמצאה בקרב בני ובנות 18-34: 58% השיבו כי טיפול הסרת שיער עשוי להגביר את המשיכה בינם לבין בן זוגם, 24% העדיפו הצרת היקפים ורק 18% מהם ייחסו למשקפיים את המשקל הרב ביותר במשיכה שלהם לבן או בת הזוג.

בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:

פורום הסרת משקפיים בלייזר וקרנית העין
פורום פורום הסרת שיער בלייזר - נאטורפיל
פורום פתרונות ניתוחיים להשמנת יתר

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום