תוסף תזונה לפריון הגבר

(0)
לדרג

חדש בצרכנות: תוסף תזונה המיועד לשיפור איכות הזרע של הגבר. התוסף מכיל תערובת של תשעה מרכיבים טבעיים התורמים לפעילות התקינה של מערכת הרבייה הגברית

מאת: מערכת zap doctors

מסתבר ש-50% מבעיות הפריון נובעות מבעיה של הגבר. כמות ואיכות הזרע הם מרכיבים חשובים מאד ביצירת העובר וקליטתו ברחם. זרע איכותי לא רק שמשפר את הסיכוי להרות, אלא גם מקטין את הסכנה של הפלות ומומים.

מחלות כרוניות ניווניות נמצאות בגרף עליה מתמיד; היום ידוע כבר שרדיקלים חופשיים ונזק חמצוני הם אחת הסיבות המרכזיות לכך. תהליך יצירת הזרע באשכים הוא אחד המוקדים הרגישים ביותר למתקפה מצד רדיקלים חופשיים, הבא לידי ביטוי בירידה מתמדת ועקבית לאורך שנים באיכות הזרע.

במחקרים רבים בנושא נבדקו סוגים שונים של ויטמינים ותוספי תזונה והשפעתם על תהליך יצירת הזרע. חשוב לציין שהמינונים של הרכיבים מהווים פקטור חשוב ביותר בהצלחת התהליך. רק מינונים מרמה מסויימת ומעלה מסוגלים לבצע את האפקט הנדרש.

^^בתהליך יצירת הזרע יש חשיבות גבוהה לתוספים הבאים:^^

ל-קרניטין ואצטיל ל-קרניטין - בעלי תפקיד חשוב בחילוף החומרים (מטבוליזם) וההתפתחות של תאי הזרע. עבודות מחקר רבות הראו השפעת רכיבים אלו על תנועתיות, מורפולוגיה, ריכוז וספירת הזרע.

ויטמין C - פועל כמונע חמצון ומגן על הזרעים בתהליך היווצרותם. מחסור בויטמין C עלול לגרום לאי פוריות ונזק מצטבר לחומר הגנטי (DNA ) בתאי הזרע.

ויטמין E - פועל כמונע חמצון (אנטי-אוקסידנט ליפופילי), וכן חיוני למבנה התקין של התא ולהאטת תהליכי הזדקנותו.

קו אנזים Q10 - פועל כמונע חמצון ומעורב ביצירת אנרגיה הדרושה להתפתחות הזרעים. נצפה כי מתן של 10 מ"ג ביום גרם לעליה בספירת הזרע והתנועתיות.

אבץ - מינרל המשולב בחילוף החומרים וחלוקת התאים. מחסור בו מלווה בירידה בספירת הזרע ואימפוטנציה.

חומצה פולית - חיונית לייצור החומר הגנטי בתאי הזרע, יחד עם הויטמינים B6 ו-B12.

סלניום - מינרל החיוני לפעילות אנזימים ויצירת חלבונים מבניים בתאי הזרע, פעילותו משולבת עם ויטמין E. חוסר בסלניום עלול לגרום לפגיעה בתנועתיות הזרעים.

ויטמין B12 - ויטמין חיוני לתהליך חלוקת תאים, בפרט ליצירת חומר גנטי (RNA ו- DNA). מחסור בוויטמין זה מלווה בספירת זרע ותנועתיות נמוכות.

שיפור באיכות הזרע

לאחרונה פותח תכשיר בשם פורימור המיועד לשיפור איכות הזרע של הגבר, ומבוסס על המחקרים החדשים ביותר בתחום. התכשיר מכיל תערובת של תשעה מרכיבים טבעיים אשר לגבי כל אחד מהם קיימת ספרות מדעית התומכת בתפקידם החשוב לפעילות התקינה של מערכת הרבייה הגברית.

כמויות הרכיבים במינון היומי מתבססות על הספרות המדעית, ונעשה שימוש במינונים מספיק גבוהים ליצירת האפקט הנדרש. התכשיר מכיל את מגוון רחב של רכיבים טבעיים, ובמינונים המתאימים ביותר - בהשוואה לכל התכשירים האחרים המיועדים למטרה זו.

על-פי החברה, נטילת התכשיר במשך שלושה חודשים לפחות מיעלת ומשפרת את איכות הזרע ובהתאם את פוריות הגבר, על ידי רכיבי תזונה הנחוצים להתפתחות הזרע ולהגנה עליו מפני נזקים חמצוניים. כיוון שתהליך יצירת הזרע באשכים אורך כשלושה חודשים, כך גם השימוש בתכשיר מומלץ למשך שלושה חודשים לפחות.

ד"ר דניאל כץ, אשר הוביל את פיתוח התכשיר, אומר כי "לפורימור הרכב אופטימלי לשיפור איכות הזרע, בהסתמך על עשרות מחקרים בספרות המדעית. למרכיבים בתכשיר, שהינם טבעיים, יש פעילות מוכחת ומקובלת ברפואה הקונבנציונלית".

התוסף משווק בישראל על ידי חברת מ.ד.ס פארם.

בואו לדבר על זה בפורום פריון הגבר.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום