אצה כחולה ירוקה

(0)
לדרג

חדש בצרכנות: כל מה שרציתם לדעת על אצה עשירה במגוון ויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאותנו

מאת: מערכת zap doctors

אצה כחולה ירוקה היא זן מיוחד של אצת אגמים הגדלה באופן טבעי ללא התערבות אנושית באגם המים המתוקים קלאמת' במדינת אורגון בארה"ב. מדובר למעשה במזון המרוכז ביותר שקיים בטבע, העשיר במגוון ויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאותנו. האצה כחולה ירוקה עונה להגדרה של מזון על, קרי אותו מזון נדיר וייחודי שמכיל בתוכו את כל המרכיבים החיוניים לתזונה שלנו.

האצה כוללת אנזימי עיכול, מה שהופך אותה למזון המתעכל בקלות וצורך אנרגיית עיכול מינימלית. השפעתה הטובה של האצה הכחולה הירוקה על מערכת העיכול - היא מכילה רק ארבע קלוריות לגרם. כמו-כן, היא יכולה להפחית את רמת התיאבון ולזרז פינוי שומנים מהגוף.

האצה הכחולה ירוקה כוללת כמות עצומה של חומצות אמיניות וחומצת שומן אומגה 3. בנוסף, היא כוללת כמות של B12 וברזל בריכוזים גבוהים הרבה יותר מכל מנת בשר. מה עוד ש-98% מהפרוטאין באצה הכחולה מתעכלים בגופנו בהשוואה ל-18% מהפרוטאין בבשר שהגוף שלנו מסוגל לעכל. תכונות אלה הופכות את האצה הכחולה הירוקה לתוסף התזונה האולטימטיבי לצמחוניים וטבעוניים הזקוקים להשלמת B12. למעשה, צמחוניים שיצרכו את האצה באופן טבעי יהנו מתצרוכת ברזל איכותית הרבה יותר מכל קרניבור מצוי.

אצה כחולה ירוקה היא מולטי ויטמין שתורם רבות לאיזון הפיזי והמנטאלי. היא משמשת כספק אנרגיה לגופנו. כמו-כן, היא בעלת השפעה משמעותית על תפקודי המוח, הזכרון ופעילות מערכת העצבים המרכזית. מינונים גבוהים של כלורופיל ובטא קורטן המצויים באצה הכחולה ירוקה מחזקים מאוד את המערכת החיסונית. האצה הכחולה ירוקה הוכחה מדעית כתורמת תרומה משמעותית לאיזון הפרעות קשב וריכוז של ילדים ובני נוער.

האצה מגיעה בצורה של קפסולה. היא מיובאת כיום לארץ על ידי יבואנית תוספי המזון י.ג.נ וזמינה בחנויות הטבע במחלקת תוספי המזון.

בואו לדבר על זה בפורום כולסטרול ותוספי תזונה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום