החלקת שיער: כללי בטיחות

(0)
לדרג

על מנת להימנע מחומרים מסוכנים בשיער, מומלץ להשתמש רק במסכות שיער המאושרות על ידי משרד הבריאות

מאת: מערכת zap doctors

החלקת שיער נחשבת לפעולה קוסמטית פשוטה, אך עלולה לגרום לנזקים במקרים שבהם לא נשמרים כללי בטיחות. בעקבות פניות רבות הנוגעות להחלקת שיער במספרות ושימוש במסכות שיער, החליט משרד הבריאות לפרסם מספר טיפים בנושא:

1. יש להקפיד כי השימוש שנעשה במסכת שיער הוא השימוש שהותר בהתאם לתעודה. זאת בעקבות פניות מהן עולה, כי לצורך ביצוע החלקת השיער, נעשה שימוש במסכות שיער המאושרת על-ידי מדור תמרוקים במשרד הבריאות, תוך שינוי הרכבם (תוספת חומרים) וחריגה מהוראות השימוש שנקבעו להם במסגרת הרישום.

2. קיים חשש כי למסכות השיער המאושרות מוסיפים חומר נוסף בשם "פורמאלדהיד" המשמש לביצוע ההחלקה. חומר זה הוא חומר מסוכן ואיננו מאושר לשימוש במסגרת החלקת השיער כלל וכלל.

3. הציבור מתבקש לבדוק היטב את הטיפול המוצע לו במספרות ולוודא כי החומרים המשמשים לצורך הטיפול הינם מוצרים מאושרים בלבד, ללא תוספות חיצוניות, ושהשימוש שנעשה בהם תואם את הוראות השימוש.

4. משרד הבריאות מזהיר את הספרים/ות כי מתן טיפול בחומר המכיל פורמאלדהיד הוא מסוכן לבריאות ועלול לפגוע בבריאותם ובבריאות הלקוחות; על כן יש לבדוק היטב כי החומרים בהם נעשה שימוש, הינם תכשירים מאושרים אשר לא עורבבו עם חומרים נוספים.

בואו לדבר על זה בפורום בטיחות גהות ואיכות.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום