ציוד רפואי: לייזר רך

(0)
לדרג

חדש בצרכנות: מכשיר רפואי המורכב מטכנולוגיית לייזר רך לשימוש מקצועי וביתי ומיועד לטיפול במגוון רחב של בעיות

מאת: מערכת zap doctors

לייזר רך הוא אור לייזר בעוצמה נמוכה ובעל אורך גל מוגדר אחד וקוהרנטי (מתקדם בפאזה אחת ובכיוון אחד). הלייזר הרך פועל על פני העור ובו-זמנית חודר דרך העור ללא אפקט של חימום וללא פגיעה בעור. הטיפול בלייזר רך מעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף הן ברמת התא והן ברמה המערכתית (bio-stimulation).

התוצאה - כל סוג של תא מקבל את האנרגיה הדרושה לתמרוצו ולתפקודו כדי להתגבר באופן האופטימאלי על הבעיה עליה הוא אחראי בגוף, בין אם מדובר בטיפול בכאבי גב, דלקות, ריפוי פצעים או בחידוש פני העור והצערתו.

הלייזר הרך נמצא בשימוש ברחבי העולם במרפאות כאב, בבתי חולים, בקרב פיזיותרפיסטים בתחום הטיפול בכאבים אקוטיים וכרוניים, בשיפור תנועתיות, הורדת נפיחות, חידוש סחוס מפרקי ובריפוי דלקות ורקמות רכות פגועות. לייזר רך נקרא גם לייזר קר או לייזר נמוך עוצמה.

בימים אלה משיקה חברת GOOD ENERGIES את מכשיר "בי קיור לייזר". מדובר במכשיר רפואי - לייזר-רך, רב-תחומי, קל, נייד ונטען בעוצמת לייזר קלינית, לשימוש מקצועי ואישי. למכשיר יש יעילות שיא בשטח של 4.5 סמ''ר.

המכשיר מיועד לשימוש אנשי המקצוע כמו פיזיותרפיסטים, אורטופדים ומרפאות כאב וגם לשימוש עצמי וביתי, כולל ילדים ונוער. ניתן להשתמש בו בטיפול במצבים בריאותיים שונים, וביניהם: כאבי שרירים, כאבי גב תחתון, דלקות, אקנה, קמטים, כוויות, טחורים, לימפדמה (בצקת) ועוד.

עלות המכשיר הינה 2,490 ש"ח והמחיר לתקופת ההשקה הינו 1,980 ש"ח.

בואו לדבר על זה בפורום פיזיותרפיה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום