גבר מי שמסיר קמטים

(0)
לדרג

יותר ויותר גברים מבוגרים עוברים טיפולים אסתטיים לשיפור המראה וההרגשה. המין החזק מצמצם פערים מהמין היפה

מאת: מערכת zap doctors

החברה סלחנית כלפי גברים בכל הקשור לאסתטיקה ויופי, אך עם הזמן הפער מצטמצם. אם בעבר קמטים נחשבו לסקסיים על גברים אך לא הולמים נשים, היום גברים מבינים שלהיראות צעירים יותר ומטופחים זהו חלק מסגנון החיים המודרני. קהל היעד של הטיפולים האסתטיים עדיין מונה בעיקר נשים, אך גם גברים עוברים טיפולי בוטוקס ומילוי קמטים.

"על כל עשר נשים שעוברות טיפול אסתטי, יש גבר אחד או שניים שעוברים טיפולים", אומר ד"ר שמעון רשף, מומחה לאורתודונטיה ומטפל ברפואה אסתטית. "בדרך כלל מדובר בגברים בני 50 פלוס, ומכיוון שאלו לא טיפולים זולים, רוב האנשים שעוברים אותם הם מהמעמד הכלכלי הבינוני-גבוה. על הטיפולים צריך לחזור מדי שנה-שנתיים, ומכיוון שהחומרים מורכבים ויקרים, מדובר בהשקעה של כמה אלפי שקלים בשנה".

טיפוח העור

לדברי ד"ר רשף, מכיוון שעורם של הגברים עבה יותר, הוא נשאר אלסטי לאורך זמן ומוזן טוב יותר בהשוואה לעורן של נשים. אולם, לעור עבה יש גם חסרונות, ושכגבר מגיע לטיפול של העלמת קמטים, הרופא צריך להשתמש בחומר רב. לכן הטיפול יכול להתייקר בכ-30% בהשוואה לטיפול בנשים".

ומה לגבי קרמים? נשים, כידוע, מורחות קרמים מכל סוג אפשרי, אך גברים, לעומת זאת, גם אלו שחשובה להם האסתטיקה, לא ממש מתמרחים. "בקרמים רבים מוסיפים היום הורמונים נשיים כמו אסטרוגן ופרוגסטרון, המשפרים את איכות העור ומלחחים אותו. כמו-כן, קרני השמש הן הגורם עיקרי בפגיעה בעור ולכן שימוש בקרם הגנה חשוב לגברים ולנשים", מסביר ד"ר רשף.

לא רצים לספר לחבר'ה

ד"ר רשף מספר שיש הבדל בין המטופלים בארץ ובאירופה בהשוואה לארה"ב: "כאשר מטופלים עוברים טיפול אסתטי בארה"ב, הם מספרים על כך בגאווה למשפחה ולחברים. בישראל ובאירופה לעומת זאת, המטופלים רוצים שיהיה שיפור במראה, אך מעדיפים שאנשים לא ידעו ויחשבו שהכול טבעי, ללא התערבות כלשהי".

תחום האנטי אייג'ינג (עיכוב תהליכי ההזדקנות) מתפתח בקצב מסחרר וחברות התרופות והקוסמטיקה מבינות את המשמעות של פלח השוק שעדיין אינו מנוצל מספיק - הגברים. ד"ר רשף צופה שהשינוי בתפיסה יהיה מהיר: "הכול תלוי בפרסום של החברות הגדולות. ניתן לראות דוגמה בתחום הסרת שיער, שהיה נחלתן של נשים בלבד, ובעקבות פרסומים רבים על טיפולים לגברים והעלאת המודעות לנושא, היום השוק רווי בגברים שמסירים שיער".

ד"ר רשף מסכם: "מלבד טיפולים שמשפרים את המראה, חשוב להיות מודעים להרגשה הכללית ולמצב הבריאותי. מומלץ לבדוק את המצב ההורמונלי, להקפיד על תזונה נכונה ולעסוק בפעילות גופנית".

לדף של ד"ר שמעון רשף בדוקטורס - לחצו כאן.

בואו לדבר על זה בפורום מילוי קמטים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום