טבליות לאיזון רמת הסוכר

(0)
לדרג

חידוש עבור חולי סוכרת: טבליות בטעמי פטל ותפוז לטיפול בירידה פתאומית של סוכר בדם. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

היפוגליקמיה הינו מצב של ירידה פתאומית ברמת הסוכר בדם מתחת לרמה המינימלית הדרושה לתפקודו התקין של הגוף. מצב זה עלול להיגרם כתוצאה מכמות גדולה מדי של אינסולין, ארוחות לא סדירות, מעט פחמימות ביחס למינון האינסולין, פעילות גופנית מוגברת וסטרס. היפוגליקמיה עלולה להיות מלווה בסימפטומים שונים כגון: רעד, סחרחורות, הזעה, רעב, טשטוש ראיה, כאבי ראש ועד אובדן הכרה.

כאשר יש היפוגליקמיה, ההמלצה היא לצרוך גלוקוז זמין ולא מתוקים אחרים. גלוקוז נספג במהירות רבה יותר בהשוואה למתוקים כגון שוקולד, עוגיות, המתפרקים לאט יותר ומכילים בדרך כלל גם שומנים וקלוריות עודפות.

ההמלצה לסוכרתי בוגר במצב של היפוגליקמיה היא לצרוך כ-15 גרם פחמימות זמינות וכעבור 15 דקות לבדוק את רמת הסוכר בדם. אם גם אז הרמה נמוכה, יש לצרוך מנה נוספת ולחזור על הבדיקה. המנה המדודה של גלוקוז מאפשרת לתקן את ההיפוגליקמיה ולהגיע לאיזון מבלי להגיע לערכי סוכר גבוהים מדי.

טבליות גלוקוז

המרכז לסוכרת "גפן מדיקל", משיק טבליות גלוקוז "גלוקוסטנדרט 4" לטיפול יעיל בירידת סוכר בדם (היפוגליקמיה). הטבליות בטעמי פטל או תפוז מכילות כמות גלוקוז מדויקת של 4 גרם, הנספגת במהירות. כמות הגלוקוז בטבלייה (4 גרם) מאפשרת התאמה לטיפול גם בילדים במשקלים נמוכים, הזקוקים למנה קטנה יותר של גלוקוז או למקרים של ירידת סוכר מתונה.

הטבליות מצטרפות לסדרת "גלוקוסטנדרט" הכוללת סירופ בטעמים, המיועד לאספקת גלוקוז מהירה ונוחה במקרה של ירידה פתאומית ברמת הסוכר בדם, וסירופ המיועד לבדיקת העמסת סוכר בהריון.

ניתן להשיג את הטבליות במרכז לסוכרת "גפן מדיקל" ובסניפי הסופר פארם. הטבליות משווקות באריזת גליל, הנוחה לנשיאה בתיק, במחיר של 19 ש"ח לאריזה של 20 טבליות.

בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:

פורום אינסולין - דרכי טיפול
פורום סוכרת

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום