בדיקות א.ק.ג ללא תשלום

(0)
לדרג

הבדיקות יבוצעו ביום רביעי (17.9) בכיכר רבין בת"א, במטרה להגביר את המודעות להתקפי לב ובחלק מהמקרים אף לאבחן בזמן

מאת: מערכת zap doctors

על פי נתוני האיגוד הקרדיולוגי בישראל, אוטם שריר הלב הוא אחד מגורמי המוות העיקריים בישראל ובעולם. מדי יום מגיעים לבתי החולים כ-50 נשים וגברים עם התקף לב. אולם מסתבר כי כ-15 ישראלים ביום אינם זוכים כלל להגיע לבתי החולים ומתים מוות פתאומי.

לרגל קמפיין הסברה ציבורי לבריאות הלב אשר מצוין בישראל ובעולם בחודש ספטמבר, תערוך חברת שחל טלרפואה בדיקות א.ק.ג לציבור הרחב ללא תשלום ביום רביעי הקרוב (ה-17 בספטמבר) בכיכר רבין בתל אביב, החל מהשעה 09:00 בבוקר ועד השעה 15:00 אחר הצהריים.

הגברת המודעות

פרופ' אריה רוט, מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב, במרכז הרפואי תל אביב על שם סוראסקי ויועץ רפואי לחברת שחל טלרפואה, אומר: "בדיקת א.ק.ג מבצעת את רישום הפעילות החשמלית של הלב על פני גליל נייר, ומסייעת לנו הרופאים לאבחן מחלות לב בזכות השינויים המתבטאים בפעילותו של הלב. הבדיקות לציבור הרחב נערכות במטרה להגביר את המודעות להתקפי לב ובחלק מהמקרים אף לאבחן בזמן נשים וגברים הנמצאים בסיכון להתקף לב".

בנוסף ניתן יהיה לבצע ללא תשלום מדידת לחץ דם וללמוד מהם גורמי הסיכון להתקפי לב, כמו השמנה, יתר לחץ דם ועישון. במקום יהיו סככות המתנה מוצלות וכיבוד בריא לבאים להיבדק.

בואו לדבר על זה בפורום קרדיולוגיה - הפורום הרשמי של האיגוד הקרדיולוגי.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום