טליה בנדרלי

(0)
לדרג

אני מטפלת באמנות מוסמכת, בעלת רישיון משרד הבריאות ומנחת קבוצות, העוסקת בתחום מזה כשמונה שנים. כיום אני מנהלת את המרכז הטיפולי ב "תלתן", מרכז טיפול ולמידה בהוד השרון. כמו כן, אני עובדת כמטפלת באמנות בבית ספר, עם ילדי החינוך המיוחד והרגיל.

במהלך שנות עבודתי צברתי ניסיון רב בעבודה עם ילדים ועם הוריהם. אני רואה את הטיפול בילד כטיפול מערכתי, הכולל מעורבות של הורים וגורמים בביה"ס, כמובן במידת הצורך. אני מאמינה כי נסיוני הרב בתוך מערכת החינוך תורם להבנתי את הילד ואת משפחתו גם כאשר מדובר בטיפול במגזר הפרטי. ככלל, אני אוהבת את השילוב בין עבודה במגזר הציבורי לזה הפרטי, ורואה בכך יתרונות רבים.

אל הטיפול באמנות הגעתי, כמו רבים מן הקולגות שלי, דווקא מתחום האמנות. אולם עם השנים, תוך כדי לימודים ועבודה, התעצבה הזהות שלי בראש ובראשונה כמטפלת, והאמנות מהווה עבורי אמצעי. למרות שאמנות פלסטית היא הכלי העיקרי שלי, אני מרבה להשתמש בתחומי האמנות האחרים (דרמה, תנועה וגם מעט מוסיקה ובמשחק).

מלבד הטיפולים הפרטניים, אני מרבה לעבוד בקבוצות מאמינה בהן, כאשר זה מתאים לצרכי המטופל. סיימתי את התכנית להנחיית קבוצות באוניברסיטת חיפה, שם גם המשכתי לאחר סיום התכנית בהנחיית סטודנטים. במהלך שנות עבודתי הנחיתי גם צוותים וקבוצות של מבוגרים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום