צרכנות רפואית מס' 151

(0)
לדרג

ערכת הדרכה לחולים סוכרתיים, תוספת לכסא גלגלים שהופכת אותו לאופניים, תכשירים למניעת הידבקות בכינים ועוד. עדכון צרכני

מאת: מערכת zap doctors
ערכת הדרכה לחולים סוכרתיים

חברת התרופות, סאנופי אוונטיס, יצרנית האינסולין לנטוס, משיקה ערכה ייעודית לחולי סוכרת המתחילים טיפול באינסולין.

הערכה מכילה חוברת מידע אשר כוללת בתוכה רקע כללי אודות מחלת הסוכרת, הטיפולים השונים, והשימוש באינסולין. כמו כן, הערכה כוללת סרט הדרכה לשימוש בעט האינסולין סולו-סטאר,חוברת מעקב למטופלים ומד סוכר (גלוקומטר) מתנה.

זו הפעם הראשונה בה מסייעת חברת תרופות לחולים המתחילים טיפול באינסולין, הידוע כשלב מהותי עבור חולה הסוכרת, המותיר אותו עם שאלות רבות.

את הערכה ניתן לקבל חינם אצל הרופאים, האחיות ומדריכי העטים אשר מגיעים לבית המטופל לתת הדרכה לשימוש בעט.

הסולו-סטאר (SoloSTAR) הוא עט אינסולין חד פעמי, בעל פעולת הזרקה שאינה מכאיבה, וקל לשימוש, המשמש להזרקת האינסולין לנטוס ואפידרה לחולי סוכרת מסוג 1 או 2. יתרונותיו מגוונים: הוא היחיד המאפשר מתן של עד 80 יחידות בהזרקה אחת בלבד, מה שמונע מחולים רבים את הצורך להזריק פעמיים ובעל קיבולת מקסימאלית של 25% יותר בהשוואה לעטי אינסולין אחרים.

עיצובו הייחודי מאפשר קריאה קלה של הצג, והוא כולל רק מספר פעולות פשוטות לשימוש כהלכה. כמו כן, העט הותאם לשימושה של אוכלוסיית כבדי ראיה על ידי השמעת קליק בזמן כוונון המינון המדויק להזרקה.

תוספת לכסא גלגלים שהופכת אותו לאופניים

יבואנית הציוד הרפואי "כמיטק - פתרונות רפואיים מתקדמים", המתמחה, בין היתר, באביזרים אורתופדיים ובאביזרי שיקום, משיקה בישראל את אופני "ספידי" (Speedy) - פיתוח גרמני מהפכני, המאפשר להפוך כל כסא גלגלים קיים לאופני נכים, המתניידים בכוח הזרועות.
עד כה היו האופניים היחידים בישראל הזמינים לנכים "אופני כושר למוגבלים" - הדורשים מן הנכה לעבור מכסא הגלגלים שלו לרכיבה בהם. המוצר החדשני "מתלבש" על כסא הגלגלים הקיים, והופך אותו לאופני רכיבה, שלהם שורה של יתרונות:

מתאימות לכל סוג של כסא גלגלים שקיים בשוק.
הגדלה ניכרת בניידות ובטווח התנועה של המשתמש בכסא.
הפחתה של 80% מהמאמץ שנדרש ממנו כדי להתנייע.
הקטנה משמעותית של הסיכון לנפילה מהכסא ולתאונה.
הפחתת שיעורי ההתכווצויות, המתיחות וההתקשות של שרירי הידיים והכתפיים.

אב הטיפוס הראשון הוצג על ידי "ספידי" בגרמניה ב-1994, לאחר שנים של תכנון. מאז עבר המוצר מקצה שיפורים, וכיום מוצעים 8 סוגים שונים של אופני יד, המתאימים למקרים שונים של נכות, ולצורות שונות של נהיגה. יש אופניים ידניים, מכאניים וחשמליים, והם מיוצרים במגוון של דגמים בעלי שמות מוטוריים כמו ה"ג'וניור", ה-"Bike" וה-B26.

קרדיט תמונות: באדיבות כמיטק פתרונות רפואיים.

ערכה למניעת הידבקות בכינים

בקרוב חוזרים ללימודים, וההיסטריה סביב ההידבקות בכינים נמצאת בעיצומה. חברת ROOTS מוצרי טיפוח אלטרנטייבים מציעה ערכת רוזמרין טיפולית טבעית לטיפול מקיף ומזין לשיער, לעור הקרקרפת ולמניעת הידבקות בכינים.

הערכה כוללת 3 תכשירים: שמפו ומרכך המכילים שמן רוזמרין טהור, מרכיבים ייחודים המעשירים את השיער בלחות ויטמין E לבריאות השיער. תכשיר נוסף, לטיפול אגרסיבי יותר, הוא שמן רוזמרין מרוכז לשימוש במקרים בהם כבר התרחשה הדבקה.

התכשירים משמשים לניקוי והרגעה טבעית, הם מעניקים איזון חומצי עדין, לשיער ולקרקפת, מעניקים לו ברק וגמישות נוחה לסירוק ומטפחים אותו בדרך היעילה והטבעית ביותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 74.90 ש"ח. להשיג ברשת סופרפארם, רשת המשביר החדש לצרכן, בתי המרקחת, בתי הטבע ובפרפומריות המובחרות.

פיתרון רפואי - גם בשבתות וחגים

חגי תשרי כבר כאן ובין הארוחה המפסקת לרכיבה על אופניים ולטיולי החג, חשוב לשמור על הבריאות. לרשות הציבור עומד מענה כולל לבעיות רפואיות דחופות בכל אחת מ-33 מרפאות ביקורופא הפזורות ברחבי הארץ.

מרפאות ביקורופא פועלות תחת התפיסה של ONE STOP SHOP, כלומר מתן פיתרון רפואי למרבית הבעיות השכיחות, כגון: חום, שפעת, כאבי בטן, שברים ונקעים, חתכים ופציעות קלות. הדגש במרפאות ביקורופא הוא על מתן שרות נוח, מהיר ואיכותי.

המרפאות עומדות לרשות כלל הציבור כל ימות השנה, כולל שבתות וחגים ברצף על פי שעות הפעילות. בנוסף, מופעלות גם מרפאות לרפואת מומחים מכוני הדמיה, ומרפאות לרפואה דחופה לחיילי צה"ל בחיפה, באר שבע ונהריה.

ניתן לפנות למוקד השירות הארצי של ביקורופא 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע בטלפון 6101*.

בואו לדבר על זה בפורומים הבאים:

פורום סוכרת
פורום מכשור רפואי
פורום רפואה משלימה

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום