מצבו של הרופא שנדקר - קשה

(1)
לדרג

שר הבריאות הגיב על תקיפת הרופא בביה"ח קפלן: "הגיע הזמן למצות את חומרת הדין עם אותם פושעים המנסים לפגוע ברופאים"

מאת: מערכת zap doctors

מצבו של ד"ר מריוס גיא, הרופא שנדקר אתמול, עדיין קשה אך יציב. ד"ר גיא, סגן מנהל מחלקה אורולוגית בביה"ח קפלן, אשר הותקף אתמול על-ידי חולה, הועבר לטיפול נמרץ בביה"ח תל-השומר ועבר ניתוח בבטן. כעת הרופא עובר בדיקות על-מנת לדעת אם הוא סובל מפגיעה עצבית בעמוד השדרה.

"הגיע הזמן למצות את כל חומרת הדין עם אותם פושעים המנסים לפגוע, ואפילו לרצוח, רופאים וסגל רפואי"; כך אמר הבוקר של הבריאות, ח"כ יעקב בן יזרי, בצאתו מביקור אצל ד"ר מריוס גיא, לאחר ששמע סקירה ממנהל מחלקת טיפול נמרץ בביה"ח שיבא. השר הוסיף, כי "עבריינים מהסוג הזה יש להביא מיד לדין שכן העיכוב עלול לאותת כי האלימות משתלמת".

"אני קורא לשר לבטחון פנים ולשר המשפטים לאישור הצעת חוק המונחת על שולחנם וקוראת להחמיר עם עבריינים התוקפים סגל רפואי בבית החולים ובכלל", אמר ח"כ בן-יזרי. עוד הוא הוסיף, כי הוא סמוך ובטוח שהרופאים והסגל הרפואי ימשיכו לעשות עבודתם נאמנה כפי שהיה עד היום גם לאחר תקרית נפשעת זו.

שביתת הרופאים בביה"ח קפלן ברחובות החלה היום ב-8:00 בבוקר ותמשך 24 שעות; אולם, מקרים דחופים יתקבלו ויטופלו, ומחלקות מיון, יולדות, אונקולוגיה, המטולוגיה ודיאליזה יעבדו כרגיל. מהנהלת ביה"ח קפלן נמסר, כי ההנהלה מזועזעת מהפגיעה הקשה ברופא מסור ושולחת לו איחולי החלמה מהירה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום