פורום הומאופתיה לילדים

(0)
לדרג

הומאופתיה היא שיטת ריפוי הקיימת יותר מ-200 שנים ומבוססת על עקרונות שונים מאלו של הרפואה הרגילה. בהומאופתיה אנחנו מבררים את תולדות החולה ומשפחתו, ארועים שקרו בעבר הרחוק והקרוב, העדפות באוכל, צורות התנהגות, הזעה ועוד.אין התייחסות לתלונות בלבד ואין נותנים תרופה "נגד" התלונה, כמו ברפואה הרגילה (תרופה מנטרלת חומציות לצרבת, אקמול לחום, אספירין לכאבים), אלא תרופה המותאמת למטופל ולמכלול תכונותיו. שלושה אנשים שיתלוננו על כאב ראש, למשל, יקבלו תרופה שונה לכל אחד מהם.

בילדים הטיפול נעשה בעזרת ההורים, ומה שהם מספרים על הילד ובאמצעות התבוננות בילד, שפת גופו, צורתו, כיצד הוא מדבר, משחק; וכן האם הוא יוצר בקלות קשר עם המטפל(או מתחבא מאחרי ההורה), כיצד הוא מתייחס לבני משפחתו, לזרים, לבעלי חיים ועוד.

בעזרת התרופה ההומאופתית, הגוף עשוי להתחזק ולהשתמש בכוחות הריפוי הטבעיים שבו, כדי להתמודד עם התלונות החוזרות, בעיות האכילה, השינה ושאר התלונות בגינן פונים מטופלים רבים לעזרת הרפואה ההומאופתית.

התרופות ההומאופתיות מורכבות מצמחים, מלחים ומהפרשות או רעלים של בעלי חיים, בדילולים גבוהים מאד.

תהליך הריפוי לוקח זמן; אין מדובר ב"זבנג וגמרנו". הריפוי הוא תהליך ומשכו משתנה, בהתאם לאורך הזמן של התלונות, אורח חייו של המטופל ועוד מרכיבים רבים במשוואה שמביאה אותנו לריפוי.

רבים שואלים: למי מיועד הטיפול ההומאופתי? בעיקרון זהו טיפול המתאים לכל אחד, לאחר שהרפואה הרגילה לא סייעה לו, או שסייעה כל עוד השתמש במשחה או באנטיביוטיקה וחדלה לסייע עם הפסקת התרופה.

דוגמאות נפוצות: אסתמה וברונכיטיס, דלקות חוזרות בדרכי הנשימה, דלקות חוזרות בדרכי השתן, דלקות אזניים כרוניות(בעקר בילדים), כאב בטן ממושך, חרדות ופחדים, עייפות ותשישות כרוניים, בעיות הורמונליות לגברים ולנשים, מחלות עור כרוניות, בעיות שינה, בעיות התנהגות בילדים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום