פורום אורתופדיה בשיתוף מדיקס

(0)
לדרג

פורום זה מספק מידע מקצועי ואמין עבור כל אחד המתעניין בנושאים הקשורים לרפואה אורתופדית.

בפורום יענו על שאלותיכם רופאים מהידועים והמובילים בישראל, הנמצאים ב-Medix: ד"ר יונה יניב (מומחית לכירורגיה אורתופדית וגף עליון), ד"ר אורי קינן (מומחה בניתוחי עמוד השדרה), ד"ר גבריאל מוזס וד"ר ערן ממן (מומחים לכירורגית כתף ומרפק), ד"ר רון ארבל (מומחה לכירורגית ברכיים וקרסוליים), ד"ר יוני ירום (רופא ספורט), ערן מנגל (פיזיותרפיסט בכיר).

פורום זה מתמחה במתן תשובות באורתופדיה על כל תת סוגיה: אורתופדיות כתף, מרפק, כף היד טראומה, פרקי ירכיים, ברכיים, קרסוליים, ספורט, עמוד השדרה, והחלפת מפרקים.

הבעיות האורתופדיות בהן אנו נטפל בפורום, כוללות פגיעות ספורט במפרקים השונים, שחיקה ומחלות ניווניות של המפרקים (כתף, מרפק, ש.כף יד, פרקי ירכיים, ברכיים וקרסוליים) דלקות וניוון מפרקים, תאונות ופציעות של שרירים, רצועות או גידים בין אם במהלך חיי היום יום או בעת פעילות גופנית, אנו מטפלים בכל טווח הגילאים ורמות הפעילות כולל בספורטאי הצמרת בארץ ובעולם וכלה בחובבנים.

התשובות אינן מהוות חלופה לייעוץ רפואי - אותו תוכלו לקבל במרכז Medix.

הטיפול ב-Medix ייחודי וחדשני וכולל טיפול רב מערכתי. הצוות המטפל כולל רופאים המובילים בתחומם, פיזיותרפיסטים ומכון פיזיותרפיה מהמשוכללים בארץ ודיסציפלינות משלימות, כגון שיאצו וטווינה המשלימים אחד את השני לטיפול רב מערכתי ורב תחומי.

כל הרופאים האורתופדים והפיזיותרפיסטים ב-Medix הינם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, המתמחים בטיפול במגוון רחב של בעיות ומציעים את שירותיהם הן לאוכלוסיה הכללית והן לספורטאים המובילים בארץ.

www.medixlife.co.il
לפרטים נוספים: 03-6482333
בניין הרב ספורט
רחוב שטרית 6, הדר יוסף
תל-אביב

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום