אהבה ומיניות: מדריך לעיסוי חושני

(0)
לדרג

מתי לאחרונה הענקתם עיסוי מפנק לבן/בת הזוג? לרגל ט"ו באב, דוקטורס מצייד אתכם בהוראות ובחומרים להגברת התשוקה הזוגית

מאת: מערכת zap doctors

ט"ו באב - חג האוהבים, הקרב ובא, הוא הזדמנות טובה לעצור רגע את כל שגרת החיים המתישה ולתת לבן/בת הזוג מתנה מפנקת. עיסוי חושני הוא דוגמא למשהו שרובנו לא עושים בחיי היום יום, ולכן בן הזוג יופתע ויהנה מכך.

השלב הראשון הוא הכנת תערובת העיסוי; לשלב זה חשיבות רבה, שכן הריח מסתבר, הוא גורם חשוב ביצירת אווירת הסקס. בכלל, המשיכה המינית הראשונית נוצרת באף - מולקולות הריח חודרות ישר למוח הלימבי, בו יושב מרכז השליטה של האורגזמה, ולכן כל מה שקשור לאהבה ולתשוקה מלווה בריח: בושם, קרמים ריחניים, דיאודורנט, אפטר שייב, קטורת, מי פה וכד'.

ריח מעורר

ישנם מגוון צמחים הנחשבים מעוררי תשוקה, אך אף על פי כן, בחירת הריח צריכה להיעשות על פי העדפה אישית של בני הזוג.

יסמין: תמצית יקרה ויוקרתית, עשירה, בושמית, מלכת הלילה. התמצית פותחת את הרחם מבחינה אנרגטית, כמו כן, מעלה ספירת זרע ומחזקת זרע חלש.

ורדים: האפרודיסיאק שקליאופטרה בחרה, כדי לפתות את מרקוס אנטוניוס המצביא הרומי, על-ידי שבשמה את מפרשי אונייתה, כשיצאה לקבל את פניו.

ברגמוט: תמצית הדרית, רעננה ובושמית מצויינת לגברים הסובלים מחרדת ביצוע.

ילנג ילנג: תמצית פרחונית מן המזרח הרחוק; נקראת גם יסמין של עניים.

תבלינים: פלפל שחור, קנמון, זנגויל, הל, מוסקט - כל התבלינים המעניקים מרץ, חשק וחיוניות. עכשיו אתם מבינים מדוע לתימנים יש שתי נשים, למה ההודים כתבו את הקאמא סוטרה, ומדוע חרם דרבנו גרשום מאור הגולה (האיסור לשאת יותר מאישה אחת) נוצר דווקא באשכנז, שם אוכלים מרק עוף מכובס נטול סחוג וחילבה.

^^דוגמאות לתערובות לעיסוי ארוטי^^

1. 30cc שמן שקדים/זרעי ענבים כבסיס. עליו מערבבים לפי הבחירה האישית 2-3 תמציות שונות, שאחת מהן מעולם התבלינים, במינון נמוך של 2 טיפות. תמצית אחת מההדרים, 8 טיפות ברגמוט למשל, ועוד אחד לפי הטעם והריח. למשל: פצ'ולי/ווטיבר/סנדלווד. התמציות מגיעות מהודו והן מרגיעות, לכאורה סתירה, כי רוצים לעורר. אולם, אם הנפש עצבנית, חרדה ומתוחה, לא נתעורר מינית, לכן המטרה היא להרגיע את הנפש, כדי לעורר את הגוף. התמציות מעניקות רוגע ושלוות נפש. חשוב לא להגזים איתן, יש להן ריח דומיננטי מאוד.

2. 30cc שמן שקדים כבסיס + 3 טיפות שמן יסמין, 2 טיפות שמן פלפל, 8 טיפות שמן ברגמוט. הכמות מספיקה לעיסוי כל הגוף. אם מדובר בגבר גדול במיוחד, אפשר לערבב עם 50cc שמן שקדים.

"נכנסים לאווירה"

כדי לגרום לאווירה רומנטית וחושנית, מומלץ להדליק מוסיקה נעימה, נרות, מבער מפיץ ריח נעים, או להיכנס לאמבטיה משותפת עם עלי כותרת של ורדים. לא מומלץ לשים סדינים חדשים, כי עיסוי בשמן אתרי מכתים אותם. חשוב לפנות זמן וסבלנות, לפחות חצי שעה עיסוי, לא להסתכל על השעון, להיות במקום של נתינה והענקה טהורה.

עיסוי הגוף

כמו בכל תחום בחיים, גם כאן יש הבדל בין נשים לגברים: אישה היא אנרגיה של מים, ואילו גבר הוא אנרגיה של אש.

^^עיסוי לאשה^^

המים מתחממים לאט וכשהם רותחים, לוקח להם זמן להתקרר וצריך להיות איתם עד שהם יתקררו. העיסוי נעשה מקצות הגוף אל המרכז; בתנועות ארוכות מכף רגל עד מעלה הירך, תנועה ארוכה וסבלנית, מגע עם נוכחות, חשוב לא להפעיל כוח, אך גם לא נגיעה מרפרפת, שיהיה מגע עם אמירה ונוכחות. להיות קשוב ולשאול אם זה מספיק חזק/נעים.

^^עיסוי לגבר^^

אנרגיית האש - נדלק ונכבה מהר ובבת אחת. אחרי משגל מאבד אנרגיה ורוצה ללכת לישון, אבל המים עדיין חמימים. הקדישי הרבה זמן לעיסוי אזור הכתפיים והעורף, שם מצטבר הרבה מתח, שאותו אנו רוצים להרגיע. יש לעסות בתנועה של מפתח שוודי - ארבע אצבעות מול אגודל, לשחרור מתחים.

^^לשני המינים^^

עסו היטב באזור הירכיים - זהו מקום ארוטי וחושני במיוחד. גם הישבן, שנחשב אזור מוזנח יחסית, הוא ארוטי. לכן כדאי להתעכב באזור זה ולפנק אותו.

לגבי כפות הרגליים, כדאי לשאול לפני ש'מתעללים' בהן, מכיוון שיש אנשים שלא אוהבים את המגע בכפות הרגלים. כדי להגביר את ההנאה והגירוי, כדאי להוסיף ליטוף בעזרת נוצה.

טלטול מומלץ: המתפנק שוכב על הבטן והמעסה מטלטל אותו, זה מרגיע את הגוף והנפש. הורים עושים זאת לתינוק שלהם, אך הם לא מודעים להנאה שהפעולה יכולה לגרום לעצמם.

לא להזניח את הידיים, הזרועות, אפילו האצבעות יהנו מהפינוק.

להיות קשוב - אם בן הזוג מעדיף יותר חלש/חזק, חשוב גם לשאול במהלך העיסוי.

הבטן מאוד אינטימית ויש לעסותה בעדינות ורק בכיוון השעון, יחד עם תנועת המעיים.

כפות הרגליים - אם רוצים באזור זה עיסוי, אז רק בתנועות מעגליות בכיוון השעון.

שדיים - על אף שמדובר בזוג הארוטי בגוף, לא מעסים אותם, מכיוון שזו רקמה שומנית. אפשר למרוח עליהם שמן לגירוי.

^^מה לא מומלץ לעשות^^

לא שופכים את השמן ישירות על הגוף - שופכים מעט על הידיים, מחממים אותו בעזרת שפשוף של כפות הידיים ורק אז נוגעים בעדינות ומתחילים את העיסוי.

אין לעסות את אזור הפנים עם השמנים האתריים, זה גם לא מומלץ כחלק מעיסוי ארוטי.

אין להחדיר את השמן אל אברי המין.

אם משתמשים בקונדומים, עדיף שלא יבואו במגע עם השמן, מכיוון שהוא מפחית את יעילותם.

לאחר העיסוי, כשאתם רגועים נפשית ומעוררים פיזית, אתם מוזמנים להמשיך כיד הדמיון.

המידע באדיבות מדריכי הארומתרפיה בחברת "ארומה לייף".

לרכישת מוצרים רלוונטים - לחצו כאן.

בואו לדבר על זה בפורום סקסולוגיה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום