סקס בעיר הגדולה

(0)
לדרג

סקר חדש שובר מספר מוסכמות: נשואים מקיימים יחסי מין בתדירות גבוהה מרווקים; נשים מרוצות מהסקס שלהן יותר מגברים

מאת: מערכת zap doctors

נתונים חדשים ומפתיעים על חיי המין של הישראלים: 60% אף פעם לא השתמשו באביזרים להעשרה וגיוון חיי המין; 32% אינם מרוצים מחיי המין שלהם; 61% מקיימים יחסי מין לפחות פעם בשבוע. הנתונים עולים מסקר הסקס השנתי, שנערך על ידי חברת ניאופרם, נציגת דורקס בישראל, באמצעות מכון TNS טלסקר.

שימוש באביזרים להעשרת חיי המין

הצעירים פתוחים יותר לשימוש באביזרים: %52 מבני 18-30 אף פעם לא השתמשו באביזרים להעשרה וגיוון חיי המין, לעומת 70% מבני 46-65. 65% מהנשואים אף פעם לא השתמשו באביזרים להעשרה וגיוון חיי המין לעומת 52% מהרווקים. לא נמצאו הבדלים מובהקים בין גברים לנשים בשאלת השימוש באביזרי העשרה לחיי המין.

שביעות רצון מחיי המין

מנתוני הסקר עולה, כאמור, כי 32% מהישראלים אינם מרוצים מחיי המין שלהם. ומה מידת שביעות הרצון של אומות אחרות בעולם, אתם שואלים? ובכן לעומת הישראלים, דווקא הניגרים הכי מרוצים מחיי המין שלהם (67%). היפנים נמצאים בתחתית רשימת אזרחי העולם המרוצים מחיי המין שלהם - 15% בלבד.

נתונים מעניינים נוספים לגבי שביעות הרצון של הישראלים מחיי המין שלהם ניתן למצוא כאשר מפלחים את התוצאות הבאות: הנשים הישראליות יותר מרוצות מחיי המין שלהם: רק 28% מהנשים ציינו כי כלל אינן מרוצות מחיי המין, לעומת 37% מהגברים.

דווקא בקרב הישראלים בגילאים 46-65 נמצא האחוז הנמוך ביותר של מי שמעידים על עצמם שאינם מרוצים כלל מחיי המין שלהם: 28% בלבד. נתון דומה (29%) נמצא בקרב בני 18-30. דווקא בגיל הביניים (31-45) נמצא האחוז הגבוה ביותר של מי ששבע רצון מחיי המין שלו: 40%.

תדירות קיום יחסי מין

סקרי הסקס של דורקס ישראל ודורקס העולמית בחנו גם את תדירות קיום יחסי המין בקרב האומות השונות: 61% מהישראלים מקיימים יחסי מין לפחות פעם בשבוע. 20% לא מקיימים יחסי מין בכלל. היוונים הם המובילים בתדירות קיום יחסי מין: לפחות 87% מהיוונים מקיימים יחסי מין לפחות פעם בשבוע. היפנים הם ככל הנראה האומה הפרידג'ידית ביותר: רק 34% מהיפנים העידו על עצמם כי הם מקיימים יחסי מין לפחות פעם בשבוע.

הסקר בחן גם את השפעת מערכת היחסים על תדירות חיי המין: נמצא כי אחרי 5 שנים במערכת יחסים קבועה יורדת התדירות השבועית הממוצעת של קיום יחסי מין ל-1.6 פעמים בשבוע. זאת, לעומת מי שמצוי במערכת יחסים חדשה יחסית (עד שנה) ומקיים בממוצע 2.99 פעמים בשבוע יחסי מין, ומי שנמצא במערכת יחסים שנה עד 5 שנים - ומקיים בממוצע 2.51 פעמים בשבוע יחסי מין. תדירות קיום יחסי מין הממוצעת לשבוע גבוהה יותר באופן מובהק בקרב הנשואים (1.62) מאשר בקרב הרווקים ( 1.28).

בשנת 2007, ניתן היה להניח כי מין הוא עניין זמין גם עבור הפנויים והפנויות. נתוני הסקר מגלים אחרת: קרוב ל-50% מהפנויים והפנויות העידו כי אינם מקיימים יחסי מין, או שהם מקיימים יחסי מין פחות מפעם בחודש: 41% מהרווקים אמרו כי הם אינם מקיימים כלל יחסי מין, ו-9 אחוזים נוספים העידו שהם מקיימים יחסים פחות מפעם בחודש. 43% מהגרושים אינם מקיימים יחסי מין, ו-6% נוספים מקיימים יחסי מין פחות מפעם בחודש; 50% מהאלמנים לא מקיימים כלל יחסי מין. זאת, לעומת 5% מהנשואים בלבד, ו-11% מקרב מי שמתגורר עם בן/בת זוג.

הסקר נערך לרגל השקת Durex play vibrations, טבעת רטט להגברת החוויה המינית של שני בני הזוג, המשווקת בימים אלו בפארמים ובבתי מרקחת ברחבי הארץ.

בואו לדבר על זה בפורום סקסולוגיה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום