צרכנות רפואית מס' 97

(0)
לדרג

טבעת רטט להגברת ההנאה המינית, תכשירי אומגה 3, משחה לתפרחת חיתולים וקוצב מושתל לחולי פרקינסון. עדכון צרכני

מאת: מערכת zap doctors
טבעת רטט להגברת ההנאה

חברת ניאופרם, המשווקת את מוצרי חברת דורקס בישראל, משיקה ברשתות הפארם את Play Vibrations Durex - טבעת רטט להגברת החוויה המינית של שני בני הזוג. הטבעת נמכרת מזה כשנה ברחבי העולם וזוכה להצלחה ולתגובות נלהבות.

"דורקס היא מובילה עולמית בהענקת ביטחון בקיום יחסי מין", אומר הראל בראודה, מנהל המותג של החברה בישראל ומוסיף, "הרחבנו את מגוון התחומים למוצרים שאינם קונדומים ומטרתם לספק סקס טוב יותר. לראשונה בישראל, נמכר מוצר שנועד להוסיף ריגוש למערכת היחסים - בגלוי, על המדף, בכל הפארמים - זמין לכל גבר ואשה המבקשים לשפר את הזוגיות ואת התקשורת המינית ביניהם".

את טבעת הרטט החדשה "עונד" הגבר על בסיס איבר המין, עם או בלי קונדום והיא נועדה לגרות את הדגדגן בעת קיום יחסי המין. חלק ניכר מהחוויה גלום כמובן בהתנסות ובבחינה משותפת של צורת השימוש במטרה להגיע לגירוי מקסימלי. הטבעת אשר מעניקה כ-25 דקות רצופות של הנאה, היא בעלת סוללה חד-פעמית וניתנת להדלקה ולכיבוי.

המוצר החדש הוא חלק מסדרת מוצרי דורקסPlay שנועדו להעצים ולהגביר את החוויה המינית של בני הזוג. בסדרה זו כלולים גם ג'ל לסיכוך על בסיס מים וג'ל סיכוך מתחמם על בסיס מים.

ניתן להשיג את הטבעת בפארמים ובבתי מרקחת ברחבי הארץ, במחיר מומלץ לצרכן של 40 ¤ ליחידה.

לרכישת הפריט on-line - לחצו כאן.

תכשירי אומגה 3

חומצות שומן מסוג אומגה 3 הן ממרכיבי התזונה המעטים, שבעניין תועלתן הבריאותית קיימת תמימות דעים. מספר רב של מחקרים הוכיחו את חשיבותן לשמירה על בריאות הלב ובריאות המוח.

גוף האדם אינו מסוגל לייצר אומגה 3, לכן אנו חייבים לקבל חומצות שומן אלו באמצעות מקורות תזונה חיצוניים, כגון: דגי ים סלמון, טונה, מקרל ועוד. מומלץ לאכול לפחות 2-3 מנות דגים בשבוע. לאלה שאינם אוכלים דגים, או צורכים כמות קטנה, מומלץ ליטול כמוסה ליום מאחד מתכשירי תרי-אומגה.

המחקרים הרפואיים מצביעים על השפעותיהן השונות של חומצת שומן DHA וחומצת שומן EPA השייכות לקבוצת האומגה 3. בעוד שריכוז גבוה של DHA מסייע לשמירה על בריאות הלב ומערכת כלי הדם, הרי שריכוז גבוה של EPA תורם לשיפור התפקוד המוחי ולשיפור מצב הרוח.

בהתבסס על המידע המחקרי ובמטרה להגיע ליעילות מקסימלית בקטגוריות רפואיות שונות, משווקת חברת התרופות "תרימה" שני תוספי אומגה 3: TRI-OMEGA EXTRA EPA לשיפור מצב הרוח ו-TRI-OMEGA SUPER לשמירה על בריאות הלב.

התכשירים מיוצרים בתקן GMP, העומד בסטנדרט המחמיר של תעשיית התרופות ואין בהם חשש למזהמים כגון: כספית, דאוקסין ואחרים.

לרכישת הפריט on-line - הקליקו כאן.

משחה לתפרחת חיתולים

חברת "עלה-פארם", יצרנית ומשווקת מוצרים מהטבע, משיקה את "הפלא ופלא" - משחה לטיפול ומניעת תפרחת חיתולים. מדובר במשחה בעלת נוסחה ייחודית ובלעדית וייחודה הוא במרכיבים הטבעיים, כגון: פרופוליס ושמן דגים, הנותנים מענה יעיל ומהיר למצבים דלקתיים ופטריתיים, הנוצרים כתוצאה מחיתולים רטובים, עור רגיש, אבקות כביסה שלשולים ועוד.

המשחה מרוכזת מאוד ומצריכה שכבה דקיקה בלבד על המקום המגורה, בעת החלפת החיתול. לטיפול מונע - יש למרוח את המשחה 3 פעמים ביום על עור נקי. המשחה נבדקה על-ידי צוות האחיות במחלקת היונקים בבית חולים "אסף הרופא" וזכתה לביקורות טובות מאוד.

ניתן להשיג את המשחה בבתי המרקחת ובבתי הטבע המובחרים ברחבי הארץ, במחיר מומלץ של 42 ש"ח.

קוצב מושתל לחולי פרקינסון

מחלת פרקינסון היא מחלה כרונית פרוגרסיבית חשוכת מרפא, הפוגעת בתאי המוח. המחלה שייכת לקבוצת מחלות בעלות הפרעה במערכת המוטורית ומתבטאת בשלביה השונים ברעידות בחלקי הגוף, נוקשות שרירים, תנועות בלתי רצוניות ובלתי נשלטות, דיבור בלתי ברור ומונוטוני, ירידה ביכולת ההבעה בפנים ובשפת הגוף, איטיות תנועה, אי-יציבות או שיווי משקל וקואורדינציה פגומים. עיקר פגיעתה של המחלה הקשה היא ביכולת תפקודו של החולה, אשר הופך עם הזמן לנכה בדרגה גבוהה ביותר, הנזקק לעזרה צמודה וקבועה בביצוע פעולות. בנוסף חלות הפרעות במערכות העיכול, השתן והשליטה בסוגרים. למחלה גם היבטים נפשיים כמו: ירידה בקוגניטיביות, דיכאון, חרדה והזיות.

אקטיבה, פרי פיתוח של חברת מדטרוניק, הינו קוצב מושתל השולח גירוי חשמלי ישירות למוח, ומשמש כמערכת בקרת רעידות המותאם פרטנית לכל מטופל. בבסיס, המערכת דומה לקוצב המושתל בחולי לב, המזרים חשמל למוקדי הרעידה בשני חלקי המוח. הפולסים החשמליים לאזורים אלה חוסמים את האיתותים ששולח הגוף בעת המחלה, הגורמים לרעידות ולבעיות המוטוריות בחולים. כתוצאה מכך, חולים רבים משיגים שליטה מוגברת על גופם - שליטה שאיבדו כאשר לקו במחלה. הקוצב הוכנס בשנת 2005 לסל הבריאות, אולם מעטים מחולי פרקינסון מודעים לקיומו.

הטיפול באמצעות הקוצב הינו אחד משני טיפולים המוצעים לסובלים מהמחלה, והוא מיושם בדרך כלל לאחר טיפול תרופתי, שעמידות הגוף אליו מתחזקת עם השנים. חולים רבים שהתחילו את הטיפול באמצעות טיפול תרופתי גילו במהלך השנים, כי מכיוון שפרקינסון היא מחלה פרוגרסיבית, השפעת הפתרון התרופתי פוחת עם השנים. השתלת קוצב בקרת הרעידות הופך קביל יותר ויותר.

"הפרעות תנועה אינן מסכנות חיים, אבל הטיפול בהן באמצעות הקוצב מבוסס מדעית, בטוח ויעיל, ומשפר את החיים באופן דרמטי", אומר ד"ר צבי ישראל, מומחה בנוירוכירורגיה תפקודית וסטראוטקית, מהמחלקה לנוירוכירורגיה במרכז הרפואי הדסה עין כרם. "נהוג להתייחס אל הרופאים כמצילי חיים, אבל ראוי לזכור, כי ירידה באיכות החיים היא לא פחות אויב ממחלה כמו סרטן או מחלת לב. הנסיון מוכיח, כי כתוצאה מהטיפול הנוכחי, אדם שסובל מנכות של ממש יכול להזיז את השעון אחורה ולשוב לתפקוד שלא חווה זמן רב".

בואו לדבר על זה בפורום סקסולוגיה, בפורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה ובפורום נוירולוגיה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום