צרכנות רפואית מס' 92

(0)
לדרג

מולטיויטמין טעים לילדים, החדרת צמחי מרפא לגוף, טיפול הורמונאלי טבעי לגיל המעבר - כל מה שרציתם לדעת בתחום הצרכנות

מאת: מערכת zap doctors
מולטיויטמין טעים לילדים

במהלך תקופת הקיץ הילדים יוצאים מ"המסגרת" - הם מבלים, נמצאים זמן ממושך מחוץ לבית וגם אוכלים יותר "ג'אנק-פוד". כתוצאה מכך, הגוף לא מקבל את כל המרכיבים הנחוצים לו.

בריאות טובה מתחילה בתזונה מאוזנת, אשר מספקת את הרמה הנדרשת של כל המרכיבים התזונתיים, כולל ויטמינים ומינרלים בכמויות מתאימות, ומשפיעה על תהליכי הגדילה ועל התפתחות כישורי החשיבה וכושר הריכוז של ילדים. מחקרים בארץ ובעולם מצביעים על כך שהרגלי אכילה לקויים נפוצים במיוחד בקרב בני נוער וילדים. כשהתזונה אינה מאוזנת, הדרך המומלצת ביותר להשלמת החסר היא אספקה תקינה ויומיומית של ויטמינים ומינרלים על-ידי מולטיויטמין.

מולטיויטמין צנטרום ג'וניור טעים במיוחד לילדים, בעל 22 ויטמינים ומינרלים חיוניים להתפתחות הילד. המולטיויטמין מגיע בטבליות מציצה ו/או לעיסה בטעם פטל, אינו מכיל סוכר, ולכן אינו פוגע בשיניים.

מינון ואופן השימוש המומלץ: גילאי 2-4 שנים - טבליה אחת ליום. גילאי 4 ואילך - שתי טבליות ליום (ניתן ליטול אותן באותו זמן). ניתן לרכוש בכל רשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים וברשתות המזון. מחיר לצרכן: 54.10 ש"ח.

החברה מפעילה שירות ללא תשלום לציבור הכולל הצטרפות לתכנית בריאות "לחיות נכון" וייעוץ של דיאטניות קליניות במוקד המידע: 1-800-250-255.

לרכישת הפריט on-line - לחצו כאן.

החדרת צמחי מרפא לגוף

אלפי שנים משתמשים הסינים ברפואת צמחים לסיוע בכאבים. עם התפתחות המדע, המחקר והטכנולוגיה פותח בסין מכשיר המסייע למטפלים ברפואה סינית לשפר את יכולת הטיפול ולאפשר החדרתם של צמחי מרפא מהעור החיצוני אל תוך הגוף.

המכשיר אשר פותח על ידי חברה סינית המתמחה בפיתוח ציוד רפואי, Beijing Hua Yi New Technology Institute, משמש בבתי חולים בסין בעיקר במחלקות המטפלות בכאב, כגון: ראומטולוגיה, אורתופדיה ואילו העוסקות בפגיעות ספורט.

נדב קתאלי, מומחה בטיפול בבעיות מפרקים וכאב במרכז רפואות (בהנהלת דר' יאיר מימון) משיק את הטיפול בארץ. העיקרון שלפיו פועל המכשיר הינו זיהוי הבעיה והתאמת תוכנית טיפול ממוחשבת מתוך מגוון אפשרויות קיימות, המשלבת העברת זרמים חשמליים עדינים אל האזור הפגוע, תוך חימום והחדרת מיצוי צמחי מרפא דרך העור.

למכשיר שתי אלקטרודות אשר נמצאות בתוך רפידות שספוגות בחליטת צמחי מרפא סיניים, המותאמים לאופי הבעיה. את הרפידות מניחים על אזור הגוף הכואב או על נקודות דיקור סמוכות לרבות מפרקים, כתפיים, ברכיים, גב עליון, גב תחתון וכד. החליטה מותאמת באופן אישי לכל מטופל, כאשר לכל פגיעה מורכבת חליטה ייחודית. החליטה מורכבת מצמחים במצב Raw (צמח מיובש). בדרך-כלל יש כ-6-10 צמחים שונים בחליטה. תהליך ההכנה כרוך בבישול הצמחים לפרק זמן קצר לשם מיצוי החומרים הפעילים בהם והחדרתם באמצעות המכשיר אל מעבר לעור.

משך הטיפול הנו 2-3 פעמים בשבוע ואורכו כ-20-25 דקות במשך שבועות אחדים (תלוי בחומרת המקרה). עלות טיפול ראשון 300 שקלים וכל טיפול חוזר 200 שקלים. מספר טיפולים נדרש - החל מארבעה ומעלה, לפי הצורך ואופי הבעיה. יש לציין, כי הטיפול באמצעות מכשיר זה מסייע ומקצר את זמן הריפוי אך לא מהווה תחליף לטיפול סיני נוסף הכולל דיקור (לעיתים עם חשמל), וחליטת או אבקת צמחים הנלקחים דרך הפה.

פרטים נוספים ומידע ניתן לקבל באתר רפואות.

טיפול הורמונאלי טבעי לגיל המעבר

איבוד שיער הקרקפת, עלייה במשקל, יובש בנרתיק, ירידה בחשק המיני כל אלה ועוד הם סימפטומים של "גיל המעבר" אצל נשים. ד"ר ישראל יפה, רופא נשים ומשפחה ומומחה בינלאומי לאיזון הגוף באמצעיים טבעיים, הבעלים של מכון ד"ר יפה, מציג שיטת טיפול ייחודית ושונה מהשיטות הקונבנציונאליות המוכרות בארץ לטיפול בבעיות גיל המעבר.

נשים וגברים הסובלים מתופעות גיל המעבר: נשירת שיער, השמנה, גלי חום, מצבי רוח קיצוניים וירידה בתפקוד המיני, מטופלים בעזרת איזון הורמונאלי טבעי ובדגש על התאמה אישית לכל מטופל. ההתאמה היא אישית, מכיוון שלכל אדם הרכב הורמונאלי הייחודי לו הדורש איזון אישי, שלא כמו הטיפול הקונבנציונאלי שבו הדגש על ייחודיות הרכב הורמונאלי אישי הולך קצת לאיבוד.

ד"ר יפה מסביר: "לפני 40 שנה התפתחו שתי גישות רפואיות לטיפול באיזון ההורמונאלי אצל נשים בגיל המעבר. הגישה האחת התמקדה בטיפול בעזרת הורמונים סינתטיים והגישה השנייה העדיפה את הטיפול ההורמונאלי הטבעי בעזרת נטילת הורמונים טבעיים. ההורמונים ניתנים כיום בארבעה בתי מרקחת בלבד בכל הארץ, בהם הרוקחים יודעים להכין את מינוני ההורמונים הטבעיים בגלולות או במשחות. במשך השנים נשים רבות חלו במחלות קשות כגון סרטן השד בעקבות ההורמונים הסינטטיים. בעקבות כך החל מעבר בארה"ב לשיטה הטבעית וכיום גם בארץ".

לדבריו, "ניתן לראות כ-70-75% הצלחה בטיפול הטבעי לעומת הקונבנציונאלי, הישג הנחשב לסיפור הצלחה ולכן עולה לתודעה הציבור. המערכת ההורמונאלית שלנו היא המערכת העדינה ביותר, ובקלות עלולה להינזק ולכן מומלץ מעבר לטיפול המציע התחשבות במערכת ההורמונאלית הקיימת".

לפרטים נוספים - לחצו כאן.

עדשות למשקפי מולטיפוקל המתכהות בשמש

חברת דר ויז'ן, היבואנית הבלעדית של עדשות משקפי המולטיפוקל של SEIKO עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, מציגה חידוש בלעדי לקיץ 2007: עדשות למשקפי מולטיפוקל המתכהות או מתבהרות אוטומטית, כאשר עוברים מאיזור מוצל לאיזור שטוף שמש. עדשות אלו חוסכות את הצורך להחליף בין משקפי ראייה למשקפי שמש במהלך היום.

הפטנט מקנה למרכיב אותן שדה ראייה רחב יותר (עד 30%) ומקטין את עיוותי הראייה האופייניים לעדשות מולטיפוקל בכ-40%. לדברי האופטומטריסט ניצן וייס, מדובר בפריצת דרך בתחום האופטיקה: "עד כה, אנשים שרצו ליהנות מהנוחות של עדשות מתכהות בשמש, נאלצו להסתפק בעדשות מולטיפוקל מהדור הישן. חלק מהמשתמשים התקשה להסתגל לעדשות אלה ולא הפיק את מירב התועלת מהמשקפיים. לכן, אין ספק שמדובר בחידוש שישמח מאוד אנשים בגילאי 40+ אשר נזקקים למשקפי מולטיפוקל גם לשימוש מחוץ לבית או המשרד".

התאמת העדשות נעשית באופן אישי על ידי אופטומטריסט מומחה. תוצאות המדידה נשלחות למעבדת החברה ביפן, שם מיוצרות העדשות בהתאמה אישית ללקוח. כל אלו מתבצעים כדי לגרום להסתגלות מהירה לעדשות והיעדר כאבי ראש וסחרחורות, המאפיינים לעיתים עדשות מולטיפוקל רגילות.

בואו לדבר על זה בפורום רפואת ילדים, בפורום רפואה סינית, בפורום גיל המעבר בשיתוף האגודה לקידום בריאות נשים ובפורום אופטומטריה, משקפיים ועדשות מגע.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום