מדור טיפים מס' 31

(0)
לדרג

טיפים חדשים: מה צריך לאכול כדי להשיג חיי מין נפלאים ואילו טיפולי אסתטיקה מהירים מומלצים לתקופת החגים

מאת: מערכת zap doctors
דיאטת הסקס הגדולה

אם עד עכשיו לא נהניתם מחיי מין עשירים ומספקים במיוחד - אין פלא. לפי הכתוב בספר חדש שיצא עכשיו לאור בארה"ב, כנראה שפשוט לא אכלתם נכון.

בספר החדש, "אוכל מצויין, סקס מעולה" (Great Food, Great Sex), תוכלו למצוא את המתכון הגסטרונומי הסודי להשגת סקס סוער, וגם לשמירה עליו לאורך השנים.

ומה בתפריט? שלוש מנות של קטניות מדי שבוע, שתי מנות שבועיות של דג, כוסית יין אדום (או מיץ ענבים) מדי יום בארוחת הערב, דגנים מלאים בלבד, בישול ותיבול בשמן זית, בשר רזה ודל בשומן, פירות וירקות צבעוניים וגם חופן אגוזים קלויים מדי פעם.

נשמע קצת מוכר? לא בכדי. "אותם מזונות שעוזרים לנו לשמור על בריאות הלב - מסייעים לנו גם בשמירה על חיי מין מלאים ומספקים", מסבירה הפסיכולוגית המומחית לתזונה לין אדלן-נזין, אחת ממחברות הספר.

והיא ממשיכה ומפרטת: "מצב הצנרת שלנו בגוף משפיע על תפקוד כל האיברים שלנו. תזונה שמזיקה ללב ופוגעת בעורקים הכליליים, גורמת במקביל נזק גם לאיברי המין שלנו".

"כל מה שטוב ובריא לתפקוד הלבבי שלנו", מדגישה אדלן-נזין, "טוב ומסייע גם לתפקוד המיני שלנו באותה המידה". ככל שהתזונה שלנו תהיה מאוזנת ובריאה יותר, היא גורסת, כך גם הביצועים שלנו בחדר המיטות יהיו סוערים ומספקים יותר, ונוכל לשמור עליהם במצב טוב לאורך שנים רבות.

אם לפרוט לפרוטות ולעברית קלה את דבריה של הפסיכולוגית, הרי שזרימת דם טובה בכלי דם גמישים וחופשיים ממשקעי שומן, פשוט מאפשרת לדם להגיע למקומות שחשובים לנו במיוחד בעת קיום יחסי מין.

"כלי הדם צריכים להיות בריאים ונקיים ממשקעי פלאק שומניים", אומרת מחברת הספר את מה שקרדיולוגים מדקלמים למטופליהם מתוך שינה.

מחברת הספר אינה יכולים להימנע, כמובן, מהתייחסות לוויאגרה. "זה בדיוק כמו במשל הצב והארנב", היא מסבירה. "גם הוויאגרה יכולה להביא אותך לאותו מקום, ואפילו במהירות - אבל באמצעות תזונה נכונה תוכל להגיע לאותו מקום בבטחה וללא שימוש בתרופות".

באדיבות אתר מלב"י.

יפה ומהר

תקופת החגים מביאה עימה חופשות קצרות, המספקות זמן לטיפוח עצמי. בתקופה זו, הולכים וצוברים תאוצה טיפולי אסתטיקה המאפשרים לטפל בעור ובפנים וליצור מראה חדש, יפה ומטופח במהירות רבה, ובזמן החלמה קצר ואף מיידי.

ד"ר רוזין, מנהלת תחום הרפואה האסתטית בסניפי הצפון מרשת המרפאות "פרופורציה", מציעה מספר טיפולים מהירים לחידוש מראה הפנים

טיפול בעין שקועה - טיפול הזרקה של תרכובת חומצה הילארונית, המעניק פיתרון לבעיה של צל כהה מתחת לעין. הטיפול ממלא את האזור השקוע מתחת לעין ומונע את הצורך להסתיר, על בסיס יומיומי, עפעפיים תחתונות שחורות וכהות באיפור כבד.

מיזותרפיה - טיפול לשימור מראה העור ומניעת קמטים, באמצעות מיקרו-הזרקות תת-עוריות לאזור הפנים, כפות הידיים, הצוואר ומחשוף, המעניקות אפקט ליפטינג (מתיחה). במהלך הטיפול, העור מוזן בחומרי אנטי אייג`ינג המורכבים מויטמינים, מינרלים, אנטי-אוקסידנטים ומזרזי זרימת דם.

פילינג שטחי - פילינג המוריד ומקלף את שכבת התאים המתים וכן חלק מהשכבה השטחית העליונה (האפידרמיס). פעולה זו מרעננת את עור הפנים, מעלימה את הגוון האפרפר, הקמטים והפיגמנטציה (הפילינג השטחי מסלק רק את השכבות העליונות ביותר של העור, ולכן אין בכוחו להשפיע על עור פנים בעייתי מאד).

עיצוב ועיבוי שפתיים - טיפול הזרקה לעיבוי ועיצוב השפתיים בטכניקת הזרקה יעילה ביותר. הטיפול מעניק לשפתיים מראה מעוצב, מלא וחושני. בין החומרים המוזרקים, ישנם חומרי מילוי זמניים, כגון חומרים מקבוצת חומצה היאלורונית, קולגן ותרכובת סידן כגון רסטילן, וחומרי מילוי קבועים, כגון סיליקון רפואי טהור.

הזרקה למילוי קמטים - כיום ישנם חומרים הממלאים קמטים וקמטוטים בזמן קצר ועם תוצאות יפות וטבעיות. בין החומרים הזמניים שניתן להזריק: חומרים מקבוצת חומצה היאלורונית, קולגן ותרכובת סידן רסטילן, בוטוקס, פרלן ועוד, וחומרים קבועים, כגון סיליקון רפואי טהור. הטיפול מיועד לקמטים שמסביב לשפתיים, השפה העליונה, צידי הפה (מאף לזווית הפה, ומזווית הפה לסנטר), בין הגבות, קמטי הבעה וכדומה.

הזרקת בוטוקס - טיפול בקמטים המפסיק באופן זמני את פעילות השריר שכיווצו יוצר את הקמט. ניתן להזריק בוטוקס לאיזור קמטי המצח, הקמטים שבין הגבות ובצידי העיניים. זהו טיפול פופולרי המרים את הגבה, פותח את העיניים ומעניק מראה צעיר וחלק.

חשוב לציין כי הטיפולים נמשכים דקות ספורות, זמן ההחלמה מינימלי וניתן לחזור לפעילות מיידית. כמו כן, תוצאות הטיפולים מיידיות ונשמרות למשך 6-8 חודשים (לעיתים נדירות תיתכנה תופעות לוואי, כגון נפיחות קלה, אדמומיות וכד').

בואו לדבר על זה בפורום תזונה קלינית, בפורום סקסולוגיה ובפורום כירורגיה פלסטית ואסתטית.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום