יועצי פורום סרטן ריאה

(0)
לדרג

הפורום יזום ומופעל על ידי קבוצת גידולי ריאה ובית החזה, במרכז הרפואי האוניברסיטאי שערי צדק, ירושלים. קבוצת גידולי ריאה ובית החזה היא קבוצת עבודה רב תחומית המורכבת מרופאים מומחים ועוסקת באספקטים השונים של אבחון, ייעוץ וטיפול בגידולים ממאירים של בית החזה והריאה תוך שיתוף פעולה ושימוש בשיטות מתקדמות.

ניתן לפנות לכל יועץ דרך מרכזית בית החולים בטלפון: 02-6555111

פרופ' גבריאל איזביצקי, פולמונולוג, מומחה ברפואה פנימית וברפואת ריאות

פרופ' גבריאל איזביצקי סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת ג'נבה שבשוויץ בשנת 1991. בהמשך התמחה ברפואה פנימית בבית חולים אוניברסיטאי בבאזל שבשוויץ, ובהמשך ברפואת ריאות בשוויץ ובישראל (במרכזים הרפואיים הדסה ובילינסון, לאחר עליתו ארצה).
פרופסור לרפואה באוניברסיטה העברית.

כמומחה ברפואה פנימית וברפואת ריאות, פרופ' איזביצקי משמש כיום מנהל היחידה למחלות ריאה בבית החולים שערי צדק.

במסגרת לימודיו ועבודתו פרסם עד היום כ-50 מאמרים בעיתונים רפואיים בין-לאומיים מהשורה הראשונה.

דוא"ל: izbicki@szmc.org.il

ד"ר מאהר דיב, כירורג אונקולוגי, מומחה בכירורגית חזה

בוגר ביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. את התמחותו בכירורגית חזה עשה במרכז הרפואי הדסה עין כרם. בהמשך התמחה בכירורגית חזה אונקולוגית, בבית החולים של אוניברסיטת פנסילבניה בארה"ב. במהלך התמחותו זו רכש מיומנות ספציפית ונסיון רב בטיפול כירורגי בגידולים השונים של בית החזה.

ד"ר דיב משמש מזה כ-6 שנים ככירורג בכיר במחלקת ניתוחי החזה במרכז הרפואי האוניברסיטאי שערי צדק, בירושלים. נסיונו הרב בניתוחים אונקולוגים מורכבים ויחסיו הטובים עם המטופלים הפכו אותו לאחד הרופאים הבולטים בישראל בתחום זה.

דוא"ל: deeb@szmc.org.il

פרופ' עירית הדס-הלפרין, רדיולוגית, מומחית ברדיולוגיה אבחנתית

בוגרת ביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. התמחתה ברדיולוגיה אבחנתית במרכז הרפואי "שערי צדק". בהמשך השתלמה באולטראסאונד באוניברסיטת אלברט איינשטין בניו יורק. בעלת מינוי פרופסור חבר באוניברסיטת בן-גוריון.

לאחר שנים רבות כרדיולוגית בכירה משמשת פר' הדס מזה 8 שנים כמנהלת מחלקת ההדמייה במרכז הרפואי האוניברסיטאי שערי צדק בירושלים.

עיקר עיסוקה של פר' הדס הוא ביעוץ אונקולוגי והמטולוגי תוך שימת דגש על שילוב אמצעי הדמיה מתקדמים עם טכניקות אבחנתיות זעיר פולשניות. בשנים האחרונות מקדישה רבות לנושא גידולי הריאות ובית החזה.

דוא"ל hadas@szmc.org.il

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום