סקר הבוחר של דוקטורס

(0)
לדרג

לרגל הבחירות פרסמנו סקר בקרב הגולשים לגבי תרומתן העתידית של המפלגות בתחום הבריאות. העבודה בראש, קדימה שלישית

"סקרים הם כמו בושם טוב להריח אך לא לשתות ממנו". את מטבע הלשון הזה שכבר מזמן הפך לשחוק הכניס לתודעה ראש הממשלה לשעבר, שמעון פרס. גם אנחנו, באתר דוקטורס, פרסמנו סקר לרגל מועד הבחירות הקרב ובא אלינו לטובה (28 במרץ). נקדים ונאמר שהוא אינו מדעי ומצומצם יחסית בהיקף המשיבים, אך יש מי שישאב ממנו עידוד תלוי על איזה זרם פוליטי אתם נמנים.

הכוונה שלנו מראש היתה כמובן להציג לגולשים שאלה בתחום הבריאות ולבדוק את הלכי הרוח של הקוראים, גם אם זו אינה משקפת את דעתו של הציבור הרחב. ובכן השאלה שבחרנו להציג בפניכם היא איזו מפלגה (לדעתך) תתן מענה יותר טוב לחולים ולנזקקים (מצע, סל תרופות, ומערכת הבריאות בכלל). יצויין כי הסקר נערך לפני למעלה משלושה שבועות, ונכון לעכשיו (יום ב') כ-1,500 גולשים בחרו להשתתף בו.

הממצאים היו בהחלט מפתיעים, כאלה שלא ממש משקפים את הסקרים הכללים יותר שנערכים עתה כמעט מדי יום. גולשי דוקטורס, או לפחות אלו שהשתתפו בסקר, סבורים כי העבודה (400 קולות) תוכל לתת את המענה הטוב ביותר לחולים ונזקקים. לש"ס, שמזוהה עם נושא הבריאות באופן מסורתי (תיק שמוצע ובדרך בכלל נלקח על ידי ש"ס בממשלות קודמות), 332 קולות. קדימה, שמביסה בכל סקר אפשרי את יריבותיה, מגיעה במשאל זה רק למקום השלישי עם 319 קולות. הליכוד רביעי עם 315 קולות ומרצ יחד סוגרת את הרשימה עם 164 קולות בלבד.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום