תרגיע... על לחץ דם וטיפול הומיאופתי

(0)
לדרג

טיפול חדש ביתר לחץ דם - באמצעות טיפול הומיאופתי וטכניקות הרפיה מבלי להידרש לטיפול תרופתי נוסף

מאת: מערכת zap doctors

טיפול חדשני לסובלים מיתר לחץ דם, באמצעות טיפול הומיאופתי בשילוב טכניקות הרפיה. מדובר בטיפול חדשני שכן הוא מביא לריפוי הגורמים שיוצרים את לחץ הדם עד לאיזון קבוע. עד כה הטיפולים הקיימים הפחיתו את לחץ הדם, אך לא טיפלו בגורמים שהביאו לעלייתו מה שיצר נטילת תרופות באופן קבוע וממושך.

בישראל חצי מיליון מבני 20 ומעלה סובלים מיתר לחץ דם, המכונה גם "הרוצח השקט" מכיוון שברוב המקרים הוא אינו גורם לתסמינים בטווח המיידי. עם זאת, יתר לחץ דם בטווח הארוך הינו קטלני ומסוכן כי הוא גורם לסיבוכים קשים ובהם התקפי לב, שבץ מוחי ועוד.

עוד על לחץ גם, שבץ מוחי והטיפול בהם בערוץ "מחלות ובעיות" בדוקטורס

שיטת הטיפול החדשה, איך זה עובד?

לאחר ברור הומיאופתי, מותאמת לחולה תרופה הומיאופתית. הטיפול ההומיאופתי מלווה בקורס של טכניקות הרפיה כגון יוגה ומדיטציה, שמטרתו לתת לחולה כלים להרפיה שתומכים בטיפול התרופתי ההומיאופתי. במשך 10 שבועות מתחילת הטיפול המטופלים ישתתפו במפגשים חד שבועיים בהדרכת מומחית להרפיה.
במהלך הטיפול מגיעים המטופלים לביקורת ומעקב אחר ערכי לחץ הדם שלו ובו מחליטים, בהתאם לתוצאות על הפחתת הטיפול התרופתי. עם התקדמות ציר הזמן מורידים באופן הדרגתי את התרופות הקונבנציונליות ובהמשך גם את התרופות ההומיאופתיות, עד למצב בו לחץ הדם חוזר לאיזון באופן טבעי ואין צורך בתרופות כלשהן. מדובר בריפוי במלוא מובן המילה.

ד"ר אלטמן, מומחה בהומיאופתיה פרדיקטיבית מ'אריאל רפואה רב תחומית' העומד בראש המחלקה לטיפול ביתר לחץ דם אמר כי "מדובר בשיטת טיפול חדשה שכן היא אכן מרפאת את הגורמים לבעיית לחץ הדם, בניגוד לטיפול שהיה עד כה שרק הפחית את לחץ הדם ויצר צורך קבוע בנטילת תרופות. מדובר בשיטה חדשה יחסית אבל כבר הוכיחה את יעילותה במקרים רבים.

בואו לדבר על כך בפורום רפואה משלימה

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום