כנגד כל הסיכויים

(0)
לדרג

כנגד כל הסיכויים

לכניסה לפורום - לחצו כאן
עוד על התכנית ועל מנדי - בלינק הבא

ברוכים הבאים לפורום תמיכה עבור כל מי שסובל מכאב כרוני מכל סיבה שהיא. כאן לא צריך להסביר למה כואב לכם ואיך זה קרה. לא משנה אם יש לכם אבחנה או לא, מספיק שאתם סובלים מכאבים או שמישהו קרוב אליכם סובל מכאבים בשביל להשתתף בפורום זה.
אני בטוחה שלרבים מכם מוכרת התחושה כי הכאב שלכם הוא בלתי נסבל. שאתם רוצים לטפס על הקירות ואין לכם עם מי לדבר משום שאף אחד לא מבין מה זה לחיות עם כאב באופן תמידי.
אז זהו, אתם כבר לא לבד כי יש מיליונים כמונו במדינת ישראל. אחד מכל חמישה אנשים בארץ סובל מכאב כרוני. אנחנו כאן ביחד, עם הכאבים שלנו, לתמוך ולסייע.
כשאתם תספרו בפורום שכואב לכם ושנמאס לכם מהכאבים האלה, אף אחד לא יגיד לכם דברים כגון :יהיה בסדר...עוד מעט זה יעבוד" או "את/ה צריך/ה להיות חזק/ה והכל יהיה בסדר". כאן, בפורום, אני וכל מי שישתתף בדיונים, נקשיב ונבין. אף אחד לא ישפוט אתכם או יגיד לכם שהכל בראש שלכם.
בינואר 2004 הקמתי את העמותה למאבק בכאב, עמותה של ולמען אנשים הסובלים מכאב כרוני מכל סיבה שהיא. אני מנהלת קבוצות תמיכה יחד עם פסיכולוג רפואי בשילוב טכניקות להתמודד עם הכאבים על מנת ללמד כיצד לחיות יחד עם הכאבים. אך רבים, לא יכולים להגיע לקבוצות האלו כי כל כך קשה לחיות עם הכאב שאפילו המאמץ להגיע לקבוצה שמטרתה לשפר את איכות החיים, נראה כבלתי אפשרי.
מסיבה זו הוקם פורום זה. בפורום ניתן לשאול כל שאלה הקשורה לכאב כרוני, להביע כל תחושה שנובעת מהחיים עם הכאב או סתם לשתף אותנו במה שאפילו בני המשפחה אינם מסוגלים להבין. אינני רופאה ולכן אינני יכולה לשמש ככזו אך אני יכולה לייעץ ברמה של אדם החי עם כאב כרוני שלוש עשרה שנים ושעברה כל טיפול תחת השמש וכן מתוקף תפקידי כיו"ר עמותת החולים היחידה בארץ בתחום זה. במידה ויעלו שאלות שלא אוכל לענות עליהן, אפנה אותם למומחים אך לא אשאיר אתכם ללא מענה. אנסה להביא מדי פעם מומחים הקשורים לרפואת הכאב: רופא משפחה, שהוא הראשון אליו מגיע האדם הסובל מכאב, מומחה ברפואת הכאב (מאחת ממרפאות הכאב בארץ) וכן פסיכולוג רפואי שמבין הן את הפן הרפואי והן את הפן הנפשי.
הפורום הוא שלנו לכן אנא התייחסו למקום בכבוד הראוי. אל תכתבו דברים לא נאותים או פוגעים. ניתן להביע עמדה לגבי דברים שאחרים אומרים אך זה תמיד חייב להיעשות מתוך התחשבות והבנה וללא שיפוטיות.
כולי תקווה שהפורום יעזור לכולנו להתמודד יותר טוב עם הכאבים וזכרו: חיים מנצחים כאב!
אמנדה (מנדי) לייטון -בלישה

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום