"אל תיתנו להם להישבר" - קריאה להצטרף למאבק למען חולי אוסטיאופורוזיס

(0)
לדרג

עצומה להכללת התרופה "פורטיאו" בסל התרופות - מדובר בפיתרון היחיד שיציל מנכות ומסבל אלפי נשים וגברים הסובלים מאוסטיאופורוזיס קשה. מוגבלים ונכים - אינם מסוגלים לתפקד ותלויים באחרים, אינם מסוגלים לעבוד וידם אינה משגת לרכוש את הטיפול היקר. הטיפול בחולים אלה כרוך בעלויות עצומות הן לבני המשפחה והן למערכת הבריאות. ע.י.ל.א, העמותה הישראלית לאוסטיאופורוזיס קוראת לכם לחתום על העצומה ולהצטרף למאבק על מנת להציל נשים וגברים אלה מנכות ולהשפיע על מקבלי ההחלטות להכליל בסל התרופות את הטיפול היחיד הקיים היום למצבם.

שלום רב,

מחלת האוסטיאופורוזיס הינה "מחלה שקטה", מאחר ורבים מהחולים אינם מודעים למחלתם, עד לקיום בדיקת צפיפות עצם או חלילה עד להחמרת תסמיני המחלה: כאבים עזים, שברים בעצמות ואיבוד גובה, כל זאת כתוצאה מירידה בחוזק העצם ומפגיעה במבנה העצם.

כל אישה שלישית וכל גבר שמיני מעל גיל 50 , יחלו באוסטיאופורוזיס.
בישראל, נאמד מספר חולי האוסטיאופורוזיס בכ- 145,000 נשים וגברים.

אלה אשר לא עברו בדיקת צפיפות עצם בזמן ולא קיבלו טיפול למניעת התדרדרות המחלה, סובלים מאוסטיאופורוזיס מתקדמת, עד כדי כך שעצמותיהם נשברות בתדירות גבוהה והם הופכים נכים וסובלים מכאבים עזים. בנוסף לנכות, בדרגה קשה של המחלה מעלה את שיעור התמותה.

כיום קיימת תרופה ראשונה ויחידה מסוגה התורמת לבנייה מחדש של עצם.

מדובר בפיתרון היחיד שיציל מנכות ומסבל אלפי נשים וגברים הסובלים מאוסטיאופורוזיס קשה.
היות ואינם מסוגלים לתפקד הם תלויים לגמרי בבני המשפחה, אינם מסוגלים לעבוד ועל כן ידם אינה משגת לרכוש את הטיפול באופן פרטי. הטיפול בחולים אלה כרוך בעלויות עצומות הן לבני המשפחה והן למערכת הבריאות, היות וטיפול בשברים הינו ממושך ויקר.

ע.י.ל.א, העמותה הישראלית לאוסטיאופורוזיס קוראת לכם לחתום על העצומה על מנת להציל נשים וגברים אלה מנכות ולהשפיע על מקבלי ההחלטות להכליל בסל התרופות את הטיפול היחיד הקיים היום למצבם.



חיתמו על העצומה עוד היום!
לחצו כאן להעברת העצומה לחבריכם.






























שם פרטי: 
שם משפחה: 
טלפון: 
דואר אלקטרוני: 
























העצומה תועבר למקבלי החלטות שיוכלו לסייע בידינו להכניס את התרופה "פורטיאו" לסל התרופות.

אנו מקווים כי תוכל/י ליטול חלק בהפגנה שמתקיימת במהלך שבוע המודעות הישראלי לחולי אוסטיאופורוזיס בתאריך 15.11.05 בשעה 12:00 במתחם המנורה בכנסת.

הצטרפו למאבק ואל תיתנו להם להישבר.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום