צרכנות רפואית מדור מס' 17

(0)
לדרג

מחדשים את הנעורים, שיטה חדשה להזרקת הורמונים בטיפולי הפרייה, סדנת בישול מיוחדת וטיפולים לקראת הסתיו

הורמון וקוץ בו

אח, להיות צעיר לנצח - יודעים מה? לא צעיר, רק לא להזדקן, מעיין הנעורים - אייך?
מזה מאות בשנים עסוק המין האנושי בשימור, מעל להישרדות - כולם רוצים להישאר צעירים, התעשיי ההזו מגלגלת מיליונים בשנה, יש איזו הסכמה פיוטית ורומנטית שעל הנעורים - אין תווית מחיר.
שחקן חדש בשוק הרווי הוא הויטלין - הכמוסות המכילות וויטמינים וחומצות אמינו, משווקות כתוסף מזון, באישור משרד הבריאות ורשויות הבריאות האמריקאיות
חברת מג'יק גולד החלה לשווק כמוסות טבעיות בשם ויטלין
שאמורות לגרום לגוף לייצר את הורמון הגדילה ובכך מסייעות להפחתת תהליך הזקנה.
ויטלין מתוצרת חברת"Revita" , מיוצר ומיובא מארצות הברית, ומשווק באישור משרד הבריאות ובאישור רשויות הבריאות בארצות-הברית.

מהו הויטלין הגורם להאטה טבעית של תהליך ההזדקנות?
הויטלין הנו תרכובת של חומרים תזונתיים טבעיים, המעלים את רמת הורמון הגדילה בגוף על ידי הגוף עצמו. ויטלין נבדק במעבדות אוניברסיטת אמסטרדם ונמצא כי הוא היחיד שאינו יוצר התנגדות של המערכת החיסונית.

על פי דברי החברה, זה מחה שצפוי לכם:
להלן התוצאות כפי שנצפו במחקרים שערכה אוניברסיטת אמסטרדם ושעקבו אחר המשתמשים בכמוסות ויטלין:
עלייה במסת השריר בשיעור ממוצע של כשמונה אחוזים.
שיפור בתפקוד המיני.
שיפור בתפקוד הלב והאיברים הפנימיים.
שיפור בתפקוד המערכת החיסונית וריפוי מהיר של פצעים.
צמיחת שיער והאטת תהליך הלבנת השיער.
עור גמיש וחלק יותר.
שיפור משמעותי בראיה ובזיכרון.
המחיר (וזה הקוץ שבאליה, אבל כבר אמרנו, הקלישאה גורסת שלנעורים אין מחיר, לא?) לקופסה המכילה 240 כמוסות (מספיק לתקופה של חודשיים) הוא 497 ש'.

חבר לעט

המצאה מהפכנית המקלה מאוד על שגרת חייהן של המטופלות ומאפשרת להן הזרקה עצמית, יומיומית, בבית (או בכל מקום אחר).

כ-10%-15% מהזוגות בעולם המערבי וכן בישראל, סובלים מבעית פוריות. זוגות אלו יעידו כי טיפולי הפוריות הם תהליך מאוד תובעני, קשה, מתסכל ומייסר. חלק מהסבל נובע מהצורך לקבל זריקות יומיומיות של הורמונים מהלך כל הטיפול עד הביוץ או שאיבת הביציות שהתפתחו. בדרך כלל זריקות יומיות אלו כרוכות בביקור אצל אחות ויוצרות תלות במרפאה ובאחיות.
הצורך להגיע מדי יום אל האחות המזריקה גורם למטופלות לאי נוחות, משבש את שיגרת יומן, פוגע בדיסקרטיות הטיפול ומחייב אותן לשתף את הסביבה בבעייתן הרפואית (האחות המזריקה, צוות סניף קופת החולים אליה היא שייכת, שכנים וחברים אותם היא פוגשת בסניף הקופה וכ').
מטלה יומיומית זו הופכת להיות מטלה כובלת ומסורבלת המכבידה על חיי המטופלת. עם קושי נוסף מתמודדות המטופלות בסופי השבוע ובחגים בהם סניפי הקופה סגורים, ואז, בנוסף על חיפוש אחות תורנית או מוקד רפואי, ההזרקה כרוכה בתשלום מיוחד.

עט ההזרקה פותח במיוחד להקל התהליך המסורבל, המכאיב והתובעני מדובר ב"דור החדש" של עטי פוריות, המתקדם בתחומו, בעל מנגנון ידידותי ביותר ההופך את השימוש בו לקל ומדוייק. גונאל- אף (FbM) מוכן וקל להזרקה עצמית, מבטיח מינון מדויק (קיים בשלושה מינונים שונים), דורש פחות זמן לתפעול, פחות זמן להכנת המינון היומי ומקנה לחולים תחושת ביטחון שהם הזריקו את המנה הנכונה של FSH בלי טעויות במינונים.

המטופלת , שמקבלת מהרופא המטפל הוראות הזרקה יומיות עד לביקור הבא, יכולה להשתמש בעט מידי יום, או מידי מחזור טיפול, בכל מקום ובכל זמן ולהשתחרר לחלוטין מהתלות הקבועה של ביקורים יומיים במרפאה.
ואף כי רבות מהמטופלות מזריקות לעצמן בלי שום קושי מדי יום, הרי שכל ייעול בתחום מבורך.


מתחילים את שנת הלימודים בקלילות

אף על תחושת אי הנחת שיש לי מכל מה שמוגדר כ"מיוחד לילדים בעלי עודף משקל" (האין בסיוג הזה משום העלבה וקיטלוג של הילד? האיןבזה סוג של קיבוע? למה לא לשלב את השמירה על הבריאות יחד עם חיי היום יום של כל הילדים?)
ארגון הבריאות העולמי הכריז על ההשמנה כעל המגיפה של המאה ה-21 בעולם המערבי. עודף משקל מסכן את הבריאות, ומשפיע לרעה על איכות החיים וגם על תוחלתם. לרוע המזל, המגיפה לא פוסחת גם על ילדים ובני נוער, אשר בנוסף על ההתמודדות בקשיים הפיזיים הכרוכים במשקל יתר, נאלצים להתמודד גם עם חיצי הביקורת של בני גילם. אפשר להאשים את המחשב, אפשר להאשים את הירידה הדרמטית בפעילות הגופנית, או את פיתויי חברת השפע.

תזונה נבונה היא הרגל מבורך לחיים. אבל מה לעשות, שמהרגלים "מגונים" קשה להיפטר? צריך להפוך את ההרגל החדש, הבריא - לכיף.
וכאן בדיוק נכנסות לתמונה סדנאות הבישול המיוחדות, במחלקה האנדוקרינולוגית בביה"ח לילדים ע"ש אדמונד ולילי ספרא במרכז הרפואי שיבא בתל-השומר, בהנחייתה של דורית שנון. במפגשים, הילדים לומדים להכין לעצמם מתכונים פשוטים וקלים, ועם זאת יצירתיים ומגרים, כמו: עגבניות ממולאות בגבינות מתובלות, פסטה ברוטב עגבניות וגבינה מגורדת, סלט ביצים, עוגיות גראנולה ועלי גפן ממולאים באורז. בתוך כך, הם לוקחים אחריות על עצמם, ונחשפים ליסודות התזונה הנכונה ולמגוון מוצרים מזינים וטעימים. כך הופכים ההרגלים החדשים, הבריאים, לחוויה נעימה של בישול ואכילה.
הסדנה תימשך שלושה חודשים, בימי ד' בין השעות 16:00-19:00. מחיר: 1,600 ¤.

דורית שנון עוסקת שנים רבות בבישול עם ילדים, וגם עם חובבי בישול מבוגרים ושפים מקצועיים. פרסמה לאחרונה את ספר הבישול "ילדים מבשלים חג", וכותבת מדור בישול וכתבות בנושאי אוכל ב"מסע צעיר".
לפרטים נוספים ניתן לפנות למשרד הדוברת בטל': 03-5303296, 03-5349813.

מבצע "מתאוששים מהקיץ"

אין ספק, הארץ שלנו דורשת הרגעה מתמדת - חופשה בחו"ל יכולה גם להתיש, ולאלה שנשארו הקיץ בארץ וספגו את המתח ואת אוירת ההתנתקות לא חסרות תחושות קשות שמסתובבות איתם יומם וליל.

מרפאת המומחים במרכז הספורט באוניברסיטת ת"א יוצאת במחירי מבצע עד סוף אוקטובר: טיפול ליחיד בתוספת כניסה ושימוש במתקני הבריכות 170 ¤, במקרה שאתה אדם שמחבב פעילויות מהסוג הזה, הרי שזו דרך טובה להתרגע.

הטיפולים המוצעים יערכו ע"י בכירי המטפלים של מרפאת המומחים וכוללים: עיסוי רפואי, שיאצו, רפלקסולוגיה,טווינה ובנוסף כניסה חופשית למתקני מתחם הבריכה במרכז הספורט באוניברסיטת ת"א הכולל 3 בריכות, ג'קוזי, וסאונות.

נכון שאת העולם החיצוני לא נוכל להעלים, וגם לא נרצה - אבל אולי לכמה רגעים, אפשר לנסות להרגיש אחרת.
להזמנות ובירורים: טל: 03 -6405240
מרפאת המומחים, מרכז הספורט באוניברסיטת ת"א, שער


בואו לדבר על כך בפורומים של דוקטורס
פורום רפואה משלימה
פורום גיל המעבר
פורום פיריון האישה והפרייה חוץ גופית
ופורום תזונה ודיאטה

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום