פורום לרפואת עור טבעית

(0)
לדרג

עור בריא וזוהר הוא אחד מהאוצרות שהטבע העניק לנו. העור שלנו הוא הרבה יותר מסך מרכיביו, הוא יותר מעטיפה, יותר מהגנה, יותר מהכל הוא הקרנה של התהליכים המתרחשים בתוכנו פנימה ומשקף כמובן את סגנון חיינו.

קיימות סיבות רבות לבעיות עור, חלקם גנטיות וחלקם נגרמות על ידי הפרעות רגשיות, תזונה קלוקלת, זיהומים וכימיקלים שונים. כל אלו עלולים לגרום לבעיות עוריות בשל הצטברות רעלים בגוף והפרעה במחזור הדם דבר שיגרום בהמשך לעיכוב סילוק ההפרשות מהגוף בדרך המקובלת והפרשתם תהיה דרך העור בצורת אקנה או התפרצויות אחרות.

ריפוי טבעי של בעיות עור מתמקד בצמחים (עדינים יותר מתרופות ולכן בעלי פחות תופעות לוואי), תזונה, תוספי מזון, ארומתרפיה וסיגנון חיים. היתרון של טיפולים אלו שיכולים להיות עצמאיים אך גם להתלוות לטיפולי הרפואה הקונבנציונלית.

בפורום ניתן יהיה לקבל מענה טבעי (מתחום רפואת הנטורופתיה) לבעיות עור שונות, החל מאקנה, סבוריאה, הרפס, דלקות, מחלות זיהומיות, סימני מתיחה, כתמי גיל ושמש, טיפוח העור ומניעת הזדקנותו ועוד .

הפורום ינסה לעזור לאנשים לממש את מלוא פוטנציאל הבריאות דרך שיטות שונות לטיפול טבעי בתחום של סגנון חיים, תזונה המותאמת לבעיות עור, צמחי מרפא, תוספי מזון, ארומתרפיה, תכשירים המכילים חומרים מהטבע וכמובן מרשמים לטיפולים/תכשירים שניתן להכין לבד בבית.

וזיכרו:

הבטחת הטבע... טפלו בעור שלכם והעור יגמול לכם בבריאות ויופי למשך כל חייכם.

מיכל לזרוביץ N.D M.H.A
נטורופתית ואחות מוסמכת

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום