צרכנות רפואית - מדור מס' 3

(0)
לדרג

מה חדש? כדורסל למען חולי סרטן, מימון הפרייה חוץ גופית, על אנמיה בתינוקות ועל קומקומים חשמליים

חברת כצט נרתמת למען תינוקות בפרוייקט ייחודי בשיתוף עם רופאים למען שיפור רמת הברזל בגופם

תמיד מגיע הרגע הזה בטיפת חלב שבו באופן רוטיני האחות אומרת לכולם "ותוסיפו גם ברזל"..
האם זה הכרחי לכולם? זו שאלה השנויה במחלוקת, מה שבטוח הוא שאנמיה היא גורם סיכון משמעותי בתינוקות קטנים, היא משפיעה על התיאבון, על הצמיחה, על הכל.. בעצם.

חלק מהבעיה (כמו בכל דבר..) נוסעת מחוסר מודעות לאנמיה ולהשלכותיה, וחוסר רצון להסתבך עם כאבי בטן שהתכשירים גורמים לתינוקות.

חברת כצט נרתמת לפרויקט ייחודי בשיתוף עיריית תל אביב ורופאי ילדים למניעת חוסר ברזל בתינוקות. בפרויקט מעורבים בנוסף לעירית תל אביב גם נציגי שירותי בריאות מכבי ו"כללית", טיפות חלב, דיאטניות של משרד הבריאות, מעונות נעמ"ת, ויצ"ו ואמונה.

על הפרויקט:
ביצוע הפרויקט כולל את השלבים הבאים:

מעקב אחר 3 קבוצות ילדי גנים מאזור דרום תל אביב:
קבוצה א' - הדרכה לשיפור תזונה ומתן תוספת ברזל,פריפל-3
קבוצה ב' - מתן תוספת ברזל פריפל-3 - בלבד, במשך 10 חודשים
קבוצה ג' - ביקורת

הפרוייקט יצא לדרך בימים אלה וכצט כבר תרמה את התרופה וקיימה מספר פעולות חברתיות בגנים העירוניים על מנת להעלות את המודעות לבעיה הקיימת.

הקבוצה שנוטלת את התוסף תקבל אותו ללא תשלום כתרומה של חברת כצט, ע"י אחות טיפת חלב שתגיע לגן, אחת לחודש. רופא יפקח על הביצוע בכל גן.

על פריפל 3
פריפל 3 הנו תוסף הברזל המוביל למניעה בטיפול בחוסר ברזל אצל תינוקות והינו ייחודי ברמת הבטיחות לתינוק. פריפל טיפטיפות הנו תכשיר אורגני עם ברזל, היחידי שניתן ליטול יחד עם מזון ובכך למנוע שלשול, כאבי בטן או עצירות.

קומקום חשמלי ללא אבנית

עושים כוס קפה, כוס תה, והתחושה הזו השנואה של גרגירי חול קטנים נגרסים בין השיניים... אבנית.

ה"להיטהור", פיתוח בלעדי של חברת "STRIX מאנגליה ו"אלקטרו חנן" מישראל, מבטיח לנו להיפטר מהתופעה.

הקומקום אושר לשימוש על-ידי משרד הבריאות, מכון התקנים הישראלי ומכון NSF העולמי - הרשות המובילה בעולם לקביעת סטנדרטים לאיכות מים. בבדיקות מעבדה נמצא כי המסנן מרחיק טעם וריח, מרחיק כלור ברמה של 75% לפחות ומפחית את תכולת הכסף אל מתחת ל-50 מיקרוגרם לליטר

"להיטהור" - קומקום חשמלי דו-שימושי הקומקום מתפקד כמסנן גם למים המורתחים בו וגם למים לא מורתחים (בסגנון ה"בריטות" למינהן).

סינון המים מתבצע באמצעות פילטר מיוחד, בעל פחם פעיל לספיגת כימיקלים, הפועל בכמה שלבים - בהתאם לגודלם של חלקיקי החומרים הזרים. הפילטר מסנן ביעילות מקסימלית 100 ליטר לפחות, ולאחר מכן יש להחליפו.

את ה"להיטהור" ניתן להשיג ברשתות המשביר החדש לצרכן, חצי חינם וזול פה ובחנויות החשמל המובחרות.
המחיר לצרכן (כולל פילטר אחד): 199 שקל.

מכבי שרותי בריאות תעניק למבוטחיה מימון מלא של טיפולי הפריה חוץ גופית בבית החולים אמריקן מדיקל סנטר בראשל"צ

כל מטופלת פוריות מכירה את הבירוקרטיה המייגעת הכרוחה בהשגת האישורים הדרושים לביצוע הפרוצדורות השונות, ובראשן, "טופס 17" המאיים, לפעמים זה הולך קל, באים, יוצאים, לפעמים צריך לעבור עשרה מדורי גהנום עד האישור המיוחל...

"מכבי שרותי בריאות" חתמה על הסכם עם הנהלת המרכז הרפואי לפוריות בבית החולים אמריקן מדיקל סנטר בראשון לציון המעניק מימון לחברי הקופה בביצוע טיפולי הפריה חוץ גופית. על פי ההסכם, חברי מכבי יקבלו החזר מלא של עלות הטיפולים.

מימון טיפולי הפוריות יעשה עבור עד שישה מחזורי טיפול המיועדים להולדת ילד ראשון או שני במשפחה.

על פי ההסכם, חברות מכבי שתבחרנה בכך תוכלנה לעבור את שלבי ההכנה לקראת ההפריה החוץ גופית, כולל קבלת התמיכה ההורמונלית, אצל הרופא האישי ורק שלב ההפריה החוץ גופית עצמה תבוצע במרכז הרפואי לפוריות. כמו כן נקבע שבמידה והדבר יתאפשר יהיה הרופא האישי נוכח בתהליך ההפריה.

המוקד הטלפוני: 1800200002 (שיחת חינם).


כוכבי העל במשחק הוקרה למען חולי סרטן בירושלים

"מעגן" - מרכז התמיכה למתמודדים עם מחלת הסרטן בירושלים ומשפחותיהם, יזמה משחק כדורסל שייערך בערב הוקרה למען חולי סרטן בירושלים, ביום ג', 3.5.05 בשעה 20.00 באצטדיון מלחה בירושלים, וישודר בשידור חי בטלויזיה ( ערוץ הספורט)
חברת התרופות "רוש פרמצבטיקה" הזמינה ותרמה עבור 200 ילדים חולי סרטן שיצפו במשחק, שהכנסותיו קודש למען ציבור חולי סרטן בירושלים.
למשחק הוזמנו אישי ציבור כאורחי כבוד: נשיא המדינה, מר משה קצב, השר אהוד אולמרט, השר דני נווה, השרה לימור לבנת, השר אופיר פינס, מ"מ ראש העיר-מר יגאל עמדי, מר כרמי גילון, מר ניר ברקת, שגרירים זרים בארץ ואישים נוספים. אישים שאישרו השתתפותם יערכו תחרות קליעות לסל במחצית המשחק.

בואו לדבר על כך בפורום רפואת ילדים
בפורום פיריון האישה והפרייה חוץ גופית
בפורום התנהגות בריאותית
ובפורום תמיכה לבני נוער חולי סרטן

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום