אין חדש תחת השמש?

(0)
לדרג

הכוכב הבא: הישבן, מעוצב ומחוטב לעילא - למה דווקא הוא עלה לכותרות? ואיך עושים את זה?

מאת: מערכת zap doctors
קבלו את הכוכב

"אין חדש תחת השמש" טוען קוהלת, ובכן, יש לנו כמה חדשות בשבילו, ובשביל השמש...
לאחרונה עולה לכותרות ניתוח פלסטי חדש - מה שגורם לנו לתהות, האם מיצינו כבר את כל הניתוחים הישנים? או שמא אופנת "הכל בכל" חודרת גם לתחום הפלסטיקה וכולנו נזכה לשיפוץ כללי ומאסיבי בשלב זה או אחר?

אז אלינו לארץ מגיע בסערה הניתוח להרמת ישבן, לא פחות, אבל אולי הרבה יותר.

תוצאות סקר שנערך בעקבות כניסתו לארץ של ניתוח חדש להשתלת סיליקון בישבן:

קודם כל אפשר להרגע - מרבית הגברים מרוצים מהישבן של בנות-זוגם

* 70% מהרווקים והנשואים לא ימליצו לבנות זוגם להשתיל סיליקון בישבן.

* שביעות רצון גבוהה יותר בקרב החילוניים לעומת הדתיים ממראה הישבן של בנות הזוג

בשורה לנשים שאינן מרוצות מהישבן שלהן - סקר חדש מגלה נתונים מפתיעים: רוב הגברים בישראל מרוצים ממראה הישבן של בנות זוגם. 70% מהרווקים ומהנשואים אמרו כי לא ימליצו לבנות הזוג שלהם לעבור ניתוח השתלת סיליקון בישבן, לעומת 32% בלבד מהגרושים והאלמנים. שביעות רצון גבוהה יותר נרשמה בקרב החילוניים לעומת הדתיים ממראה הישבן של בנות הזוג: רק 61% מבין הדתיים לא ימליצו לנשותיהם לעבור את הניתוח, לעומת 76% מהחילוניים שהצביעו בעד המראה הנוכחי של הישבן. הסקר נערך במכון "שילוב" בקרב מדגם מייצג של 250 גברים.

האם גברים נשואים חשים כי האשה שאיתם "ממצה את נשיותה" באופן שאינו דורש התערבות? והאם ראייה של גבר נשוי את אשתו שונה דיה על מנת לגרום לו להיות מרוצה יותר מגופה?

בלי קשר ישיר לסקר, אבל עם קשר לטרנד החדש:

ד"ר אברהם ויינברג, מבכירי הכירורגים הפלסטיים בישראל, טוען כי הניתוח, שכבר הפך להיסטריה בארה"ב ורשם שם בשנת 2004 עלייה של עשרות אחוזים, הולך וצובר תאוצה גם בישראל. "ניתוח השתלת סיליקון בישבן הוא הפתרון המתאים ביותר לנשים שברבות השנים חלה אצלן צניחה בישבן, והן מעוניינות לעצב אותו מחדש ו'להרים' אותו. הניתוח הזה מצטרף לניתוחי ישבן קיימים ונפוצים, כמו מתיחה ושאיבת שומן בישבן, ומשלים את המראה הרצוי של אחד מחלקי הגוף המטרידים נשים יותר מכל".

עוד על ניתוחים פלסטיים, יופי ובריאות: ערוץ "רפואה אסתטית" בדוקטורס

התהילה מאחוריו

ניתוח הגדלת העכוזים מומלצת לנשים הרוצות להידמות לג'ניפר לופז מחד, ומאידך הגדלת העכוזים מאפשרת תיקון צניחת העכוזים בדרגות 1 ו-2. במצב של צניחה בדרגה 3 יש צורך בניתוח הרמת העכוזים. במקרים רבים, הפונים לניתוח זה הם דווקא גברים, המעוניינים להוסיף נפח לישבן שלהם.

אז למה זכה לפתע הישבן לכזו תהילה?
האופנות הולכות ובאות, עיצוב הגוף ופעולות למען גוף מושלם הן סממן מובהק של התרבות, בעת מחסור ועוני דוחק נשים לא עושות ניתוחים.. מי שיש לו את האופציה, הפנאי וה"סטייט אוף מיינד" הדרושים לשינוי הגוף יעשו כן (וזה כאמור לא רק בתרבות במערבית, אם כי האמצעים המהירים כגון ניתוח, חיתוך, לייזר ושות' נפוצים הרבה יותר במערב, גם באפריקה ישימו טבעות על הצוואר, יקשרו רגליים בסין או יאריכו את השפה התחתונה בשבטים מסויימים) , וכעת תשומת הלב נודדת מלפנים לאחור (אבל אל דאגה, ניתוחי החזה עדיין צועדים בראש) , ומה עושה מי שלא רוצה להפקיר את ישבנו לחסדי איזמל הניתוחים?
מה דעתכם על חזייה לישבן? ה"ביניקי" הומצא על ידי ד"ר קארין הארט, פסיכולוגית מקליפורניה, שחשה מתוסכלת לאחר שהשילה אי אלו קילוגרמים ממשקלה, אך עדיין לא הצליחה להשתלט על הישבן שלה. כדי לעזור לעצמה ולנשים אחרות בעולם שסובלות מישבן רופף, היא המציאה את "חזיית הישבן", שהפכה עם הזמן ל"ביניקי" ומשגעת מאז את נשות ארצות הברית, אירופה ויפן.

ומה עוד ניתן לעשות? השיטה הישנה והטובה עדיין צועדת בראש (אם כי לא כולם רוצים להתחיל ולהתעסק עמה) התעמלות כמובן, עיצוב ממושך וסדיר של השרירים יעניק לישבן מראה בריא יותר ומחוטב.

בואו לדבר על כך בפורום כירורגיה פלסטית

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום