עת לעט

(0)
לדרג

אחרי עט הפיוריגון מגיע אלינו עט הגונל, בשורה למטופלות הפוריות, ועדנה למזריקות

מאת: מערכת zap doctors
למה עט?

כ-10%-15% מהזוגות בעולם המערבי וכן בישראל, סובלים מבעית פוריות. זוגות אלו יעידו כי טיפולי הפוריות הם תהליך מאוד תובעני, קשה, מתסכל ומייסר. חלק מהסבל נובע מהצורך לקבל זריקות יומיומיות של הורמונים מהלך כל הטיפול עד הביוץ או שאיבת הביציות שהתפתחו. בדרך כלל זריקות יומיות אלו כרוכות בביקור אצל אחות ויוצרות תלות במרפאה ובאחיות.
הצורך להגיע מדי יום אל האחות המזריקה גורם למטופלות לאי נוחות, משבש את שיגרת יומן, פוגע בדיסקרטיות הטיפול ומחייב אותן לשתף את הסביבה בבעייתן הרפואית (האחות המזריקה, צוות סניף קופת החולים אליה היא שייכת, שכנים וחברים אותם היא פוגשת בסניף הקופה וכ').
מטלה יומיומית זו הופכת להיות מטלה כובלת ומסורבלת המכבידה על חיי המטופלת. עם קושי נוסף מתמודדות המטופלות בסופי השבוע ובחגים בהם סניפי הקופה סגורים, ואז, בנוסף על חיפוש אחות תורנית או מוקד רפואי, ההזרקה כרוכה בתשלום מיוחד

כמה? ולמה?

בישראל מתבצעים כ-38,000 טיפולי פוריות בשנה (מתוכם כ- 18,000 טיפולים להפריה חוץ גופית). השימוש בעט עשוי לא רק להקל על הנשים המטופלות אלא גם להוזיל עלויות ולהפחית מהעומס המוטל על המערכת.

חברת סרונו משיקה בישראל עט חד פעמי, מוכן להזרקה - גונאל אף

למילון תרופות פיריון - לחצו כאן

חברת סרונו משיקה בישראל עט חד-פעמי להזרקת גונאל - אף, עם מנגנון הזרקה מדוייק - המשמש לטיפול בנשים הסובלות מאי פוריות עם מחסור או רמה נמוכה של FSH טבעי.

מדובר ב"דור החדש" של עטי הפוריות, המתקדם בתחומו, בעל מנגנון ידידותי ביותר ההופך את השימוש בו לקל ומדוייק. גונאל- אף (FbM) מוכן וקל להזרקה עצמית, מבטיח מינון מדויק (קיים בשלושה מינונים שונים), דורש פחות זמן לתפעול, פחות זמן להכנת המינון היומי ומקנה לחולים תחושת ביטחון שהם הזריקו את המנה הנכונה של FSH בלי טעויות במינונים. העט ניתנת חינם!

כ-100,000 זוגות בישראל סובלים מאי-פוריות, שהם כ-10% מכלל הזוגות בשנות הפוריות שלהם. אי-פוריות מוגדרת כחוסר יכולת של זוג להשיג הריון אחרי שנה של קיום יחסי מין סדירים ולא מוגנים (6 חודשים אם האישה מעל גיל 35). כשליש מהסיבות לאי-פוריות מיוחסות לבעיות של הגבר, שליש לבעיות של האישה, והשליש האחרון מיוחס לשילוב של בעיות הגבר והאישה או לבעיות שאין להן הסבר.

הגונאל - אף הינו הורמון מגרה, זקיק רקומביננטי אנושי, שווה-ערך במבנה שלו ל-FSH האנושי הטבעי בגוף האדם. תפקידו של ההורמון לגרום לגירוי השחלות ולייצור הביציות. גונאל- אף מקנה שליטה טובה וצפויה יותר בגירוי שחלתי ומגביר את יעילות הטיפול במונחים של הפחתת מספר ימי הגירוי ומספר המחזורים המבוטלים.

אודות סרונו

סרונו היא חברה ביוטכנולוגית מן המובילות בעולם. לחברה מספר מוצרים רקומביננטיים: רביף, גונאל אף, לובריס, אוביטרל, סרוסטים וסייזן. בנוסף להיותה המובילה בעולם בתחום הפוריות, החברה מובילה בשוק בתחומים של נוירולוגיה, מטבוליזם וגדילה. תוכניות המחקר של החברה ממוקדות בהגדלת עסקים אלה ובביסוס תחומים טיפוליים חדשים. כרגע נמצאים בפיתוח יותר מ-30 פרוייקטים.

סרונו היא החברה היחידה שמציעה סל שלם של תרופות פוריות לכל שלב של מחזור הרביה, וגרסאות רקומביננטיות של שלושת ההורמונים הדרושים לטיפול באי-פוריות: גונאלf FbM (פוליטרופין אלפא), לגירוי השחלות ולייצור ביציות; לובריס (לוטרופין אלפא), לגירוי התפתחות זקיקית בנשים עם מחסור ב-LH; צטרוטייד (צטרורליקס אצטאט), למניעת ביוץ בטרם עת; אוביטרל (כוריוגונדוטרופין אלפא), לסיוע בהבשלת זקיקים ושחרור ביציות; וקרינון (פרוגסטרון ג'ל), לסיוע בקליטה ושמירה של ההריון.

בואו לדבר על כך בפורום פיריון האישה והפרייה חוץ גופית
הכל על פוריות: ערוץ "פוריות" בדוקטרוס

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום