הולכים על בטוח

(0)
לדרג

הולכים על מטרה טובה - על הצעדה השנתית של האגודה לסכרת נעורים, למען עתיד טוב יותר לילדים חולים

מאת: תחת הכותרת "הולכים על מטרה טובה", תקיים האגודה לסוכרת נעורים, ביום ששי, ה- 2/7, בפארק בגין (דרום) בת"א, בין השעות 8:30-12:30, את הצעדה המסורתית למען ילדי הסוכרת, בהשתתפות שר הבריאות, דני נווה. ההכנסות יוקדשו למחקר שמטרתו מציאת מרפא לסוכרת נעורים.
מה כוללת הצעדה?

. הצעדה הינה אירוע ספורטיבי רווי הנאה ופעילויות נופש פעיל, בהן משחק כדורגל בהשתתפות כוכבי הפועל "כתר" תל אביב, סקי מים עם כוכבי נבחרת ישראל, הפנינג צבעוני הכולל גם מופע של כוכבת הילדים סופי צדקה, דוכני טעימות, מתקנים מתנפחים והגרלות. כ- 1,500 משתתפים מרחבי הארץ צפויים ליטול חלק באירוע השנה.

הצועדים יוכלו לבחור באחד מתוך שלושה מסלולים: מסלול קצר (1 ק"מ), מסלול בינוני (3 ק"מ) ומסלול ארוך (6 ק"מ). המחיר למשתתף - 25 שקל, תמורתם יקבל כל צועד חולצה, כובע, שתייה, כריך ותעודת משתתף. כרטיסים ניתן לרכוש במקום.

על האגודה לסוכרת נעורים

בישראל חיים כ - 10,000 ילדים עד גיל 18 החולים בסוכרת נעורים וזקוקים לזריקות אינסולין כל ימי חייהם. האגודה לסוכרת נעורים בישראל שמה לה למטרה לגייס כספים למימון המחקר למציאת מרפא למחלה ולספק מסגרת של תמיכה לחולים, על מנת שיקבלו את הטיפול הטוב ביותר. כל פעילויות האגודה נעשות בהתנדבות וממומנות מתרומות.

האגודה מעודדת רופאים וחוקרים להשתלב בחקר הסוכרת, מסייעת לחולים ולמשפחותיהם בהתמודדות עם המחלה, גם באמצעות הפעלת "קו חם" טלפוני המאויש על ידי רופא, עובדת סוציאלית, אחות ודיאטנית קלינית.
האגודה מעדכנת את חבריה אודות החידושים בתחום, תומכת במשפחות נזקקות, מפעילה קבוצות תמיכה לסוכרתיים ופרויקט חונכות. מזה 20 שנה מקיימת האגודה את פרויקט הדגל שלה: קייטנות הקיץ הרפואיות לילדים סוכרתיים ונופשונים לגיל הרך, מסגרות פעילות שונות לילדים ולמשפחות, המאפשרות מנוחה מהטיפול האינטנסיבי במחלה, באווירה של תמיכה ושיתוף.


בואו לדבר על זה בפורום סוכרת

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום