הוראות תפעול

(0)
לדרג

64% מהגברים שקיבלו ייעוץ והדרכה לשימוש נכון בויאגרה, שבו להשתמש בה לשביעות רצונם

מאת: כולנו יודעים שאם נרכוש שולחן, בלי הוראות הרכבה מסודרות יראה העולם אחרת לגמרי, מ ה הבעיה? רגל פה רגל שם והרי שולחן, אבל מסתבר שלא כך הוא הדבר, כמו בכל דבר, הדרכה ברורה ופשוטה נדרשת, כך גם בתרופות.
איך יודעים את כל זה?

ויאגרה משפיעה על עד 82% מהגברים עם הפרעות זקפה. מחקרים הראו כי לאחר קבלת ייעוץ והדרכה לגבי השימוש הנכון בגלולה והמינון המומלץ .
אחוזי ההצלחה גדלים, גם אצל מטופלים שלא הגיבו היטב לתרופה בפעמים הראשונות.

המחקר הישראלי נערך על ידי פרופ' יורם ורדי - מנהל היחידה לנוירואורולוגיה בבי"ח רמב"ם ועל ידי ד"ר אילן גרינוולד - אורולוג בכיר באותה יחידה, ובארבעה מרכזים נוספים לטיפול בהפרעות בתפקוד המיני (הדסה עין כרם, שיבא - תל השומר, המרכז הרפואי סוראסקי, בית חולים מאיר). המחקר הוצג לאחרונה בכנס אירופאי לרפואה מינית.

המחקר


" המחקר הרב מרכזי שערכנו, מאשר את חשיבות הייעוץ הנכון, התאמת המינון וניסיונות נוספים של המטופל בלקיחת התרופה, במטופלים אשר הגיבו חלקית או לא הגיבו לשימוש ראשון בתרופה. המחקר גם מדגיש את החשיבות בתקשורת רופא חולה במיוחד כשמדובר בנושא אינטימי ורגיש כמו התפקוד המיני." אומר פרופ' יורם ורדי, מנהל היחידה לנוירואורולוגיה בבי"ח רמב"ם.

המחקר כלל 220 גברים, שקודם לכן לא הגיבו לויאגרה. המשתתפים קיבלו את הגלולה והוראות מפורטות לגבי השימוש בתרופה. תת קבוצה של מטופלים צפו בקלטת וידאו הדרכתית. המטופלים התבקשו למלא שאלון של מדד בינלאומי לתפקוד מיני ((IIEF International Index of Erectile Function. המטופלים נבדקו עם תחילת הטיפול ובשני ביקורים נוספים.

במחקר נמצאה עלייה סטטיסטית משמעותית בשביעות רצון המטופלים וכמו כן בדיווח על הגעה לזקפה לאחר כל ביקור שנועד למעקב.

עם סיום המחקר 64% ממשתתפי המחקר בחרו להמשיך להשתמש בויאגרה.

למטופלים עם בעיות חמורות בתפקוד המיני, השימוש בקלטת וידאו הדרכתית, נמצאה יעילה בשיפור אחוזי ההצלחה.

בואו לדבר על כך בפורום הפרעה בתפקוד המיני

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום