שאלות נפוצות מפורום הפרעה בתפקוד המיני

(0)
לדרג

בעיות פוריות משפיעות על כל תחומי החיים ואין ספק שאחד התחומים שנפגע באופן אנוש כמעט, הוא התחום המיני... הפרעות בזיקפה? בעיות במיטה? שאלו, ונענה - כל התשובות לשאלות השכיחות

שאלה: מהי הפרעה בתפקוד המיני?

תשובה: כל מצב בו יש הפרעה קושי או אי יכולת חדירה - משני הצדדים - הגבר והאישה זוהי הפרעה.
כל מצב בו יש הפרעה בפליטת הזרע - אם בפליטה מוקדמת או בחוסר פליטה או חוסר גירוי מיני - זוהי הפרעה יש מצבים בהם יש הפרעה בתפקוד המיני כתוצאה ממחלות נלוות, כמו כאבי גב תאונת דרכים או עקמת הפין מסיבות שונות, והזקפה עדיין קיימת, כל אלה הן למעשה הפרעות בתפקוד המיני אבל לא כמחלה אלא כהחמרה של מחלה אחרת.

שאלה: בזמן האחרון נתקלתי במספר פעמים שלא הצלחתי להתעורר מינית אל אף שרציתי, הגעתי לזיקפה טובה היא לא החזיקה מעמד לזמן מספיק כדי לגמור והויאגרה לא עזרה לי, מה לעשות?

תשובה: אם הויאגרה הייתה משפיעה על כל האוכלוסיה היא באמת הייתה תרופת פלא.
שנית לא אמרת לי באיזה מינון ניסית את הכדורים? 25מג? 50? 100?
שלישית - בשביל זה יש תרופות אחרות.

שאלה: במין ללא חדירה אני יכול להחזיק מעמד אפילו חצי שעה אבל מרגע החדירה בקושי מחזיק שתי דקות. הבעיה היא לא התנהגותית, שאלתי היא מה ניתן לעשות?

תשובה: הבעייה היא לא התנהגותית, וכן התנהגותית כי התחושה והרגישות העצומה שאתה נקלע אליה באותו רגע גורמת לשפיכה.

אפשר כמובן בתחילת הדרך להיעזר במשחה כמו עזרקאין להשהייה וכן בתרופות שמולבות להארכת קיום היחסים. זאת רק כדי לבנות מערכת יחסים עם ביטחון רב יותר וירידה בגירוי.

שאלה: יש לי בעיה, כאשר אני נמצא עם בחורה אני זקוק לכך שהיא תיגע בי באיבר המין על מנת שהוא יעמוד וגם זה לא בקלות. כשאני מאונן או בבוקר יש לי זקפות חזקות וממושכות- מה לעשות?

תשובה: יש בעייה עם הקונדומים שאני לא יכול להתעלם ממנה - ויש רבים שמוצאים את העניין לא נוח ולא מגרה. השאלה היא האם אתה יכול לגרות את עצמך לפני האקט המיני ככה שתהיה זקפה חזקה בדיוק כמו שאתה מאונן לבד.

מה שאומר שאין לך בעייה אורגנית כלשהי - וזו ההוכחה כמו גם זקפת הבוקר. כך שכל מה שנותר זה לפתור את הבעייה התנהגותית- במידה ואתה גומר מהר, הדבר ניתן לפתרון גם במישור התרופתי, כדי לשבור את מעגל הקסמים.

שאלה: בעלי בן 55 והסקס ביננו ארוך מדי, לוקח לו כחמישים דקות לגמור וגם זה רק כשהוא מאונן בסוף, והמצב בלתי נסבל, מה עושים?

תשובה: מבחינתו הבעייה של הגיל המבוגר היא שהתחושה הולכת ויורדת וצריכים באמת יותק מגע הדוק או אחר - כדי להגיע לסיפוק המיני. כמו כן - ריגוש שונה ולא סטנדרטי ושגרתי כאשר נכנסים לאיזו מתכונת קבועה. כמובן שזה לא נכון לכולם ויש הרבה שמסתפקים בכך.
בואי תראי מה עוד גורם לו לגמור או להיות קרוב לכך, ותשתתפי בזה.

שאלה: איבר המין שלי עקום. זה לא מפריע בחדירה אבל זה מפריע לי אסתטית, ניתן לנתח? כמה זה עולה?

תשובה: הניתוח הוא פשוט ביותר ואתה לא צריך להוציא עליו כסף כי אפשר לעשות זאת בבית החולים המרכזי.
ודרך אגב - בכלל לא בטוח שאתה צריך ניתוח כי אם לא קיימת בעייה בחדירה, למה לנתח?

שאלה: אני בן 45, בשנה האחרונה אני מרגיש ירידה בעוצמת האורגזמה ובעוצמת השפיכה (הזרע לא מושפרץ). הזיקפה תקינה, מה גורם לכך?

תשובה: נדמה לי שכל הקוראים יגידו לך שיש להם בעיה דומה ההולכת ומתפתחת עם הגיל..
זה קשור לגדילה של בלוטת הערמונית ושינויים מבניים בה - הלחץ על הספינקטרים והתרחקותם - שינוי במבנה בלוטת הזרע שלך וכל אלו יחד גורמים לכך שהמצב לא דומה למה שהיה בהיותך בן 18..

שאלה: חברי ואני מקיימים יחסי מין זה מס' חודשים, אלא שבזמן האחרון חברי אינו מגיע לסיפוק. הוא לא מצליח לגמור בחדירה אלא רק בעזרתי - העניין גורם לי לתסכול וחוסר חשק, מה לעשות?

תשובה: כל הקטע של יחסי מין הוא לא רק חדירה וזהו, בדרך כלל על כך מתלוננות הנשים
והנה מזדמן לך מישהו שאוהב יותר מזה ורוצה להשקיע ביחסים מורכבים, לא תתני לו? אני דווקא חושב שכדאי לשתף פעולה בעניין זה - והגיוונים השונים יוסיפו לך ולו.

שאלה: אשתי ואני בטיפולי הפרייה בשל זרע לקוי. אני נדרש לתת מנת זרע, דבר שתמיד היה קשה עבורי נפשית. לאחרונה אני כלל לא מצליח לעשות זאת, מה לעשות? כדי שלא נבטל טיפול..

תשובה: משתדלים ונעזרים באישה ובחומרים נוספים- ואין מה לעשות - זו מין מערכה כזו שאתה צריך לצאת בה מנצח ולא מיואש.

שאלה: האם הפסקת עישון עשויה לגרום לחוסר התעניינות במין וחוסר חשק? והאם כשמקיימים יחסים איבר המין אינו משתף פעולה לעתים והזקפה נעלמת?

תשובה: לא ממש לא צריך - נהוג לצפות דווקא לתופעה ההפוכה, דהיינו עלייה בחשק
אבל כנראה אתה עכשיו בתקופת הגמילה וזו תקופה שתחלוף יחד עם קשיי הגמילה.

שאלה: בהתחלה אקט החדירה היה לי מאוד קשה ולא נעים. המשכנו ללא חדירה, לאחר זמן מה התחלנו לנסות שוב וזה פחות כואב, קשה לי לגמור מהחדירה למרות שבעבר גמרתי מחדירות של אברי מין קטנים יותר, מה לעשות?

תשובה: השאלה המקדמית היא כמובן האם אתם משתמשים באמצעי סיכה מתאימים וטובים - ישנם כמה וכמה טובים כאלו בשוק - ואז התחושה אמורה להיות מעולה גם עם אברי מין גדולים מהממוצע.
היות ואני שומע ממך כי הייתה לך אורגזמה בעבר מידי פעם - המסקנה היא שאין לך בעיה אורגנית בהגעה לאורגזמה, אלא הבעייה היא הכאב והחיכוך.

שאלה: הפין שלי מאוד קט- 8 ס"מ, איך מאריכים אותו? יש ניתוח?

תשובה: למעשה רוב הגדלים הם "תקינים" (למעט חריגות אמיתיות שאתה לא ממש שייך להן) רובם הגדול של אנשי המקצוע מתנגדים לניתוחי ההארכה למינהם מכיוון שרובם נגועים בשרלטנות ולא מועילים במיוחד- לא בריאותית ולא מינית.

שאלה: אני בת 27 אני מאוננת כל יום ומגיעה לאורגזמה ללא קושי. יש לי חבר שאותו אני אוהבת הבעיה היא שאף פעם בעבר לא הצלחתי להגיע לאורגזמה עם גבר, מה עושים כדי לשנות את המצב?

תשובה: את לא היחידה בבעיה שלך, ולצערי העולם הגברי הוא לא תמיד שותף ועוזר לעולם הנשי, וכך יוצא שהגברים לא תמיד מבינים את האורגזמה הנשית ועד כמה הם יכולים ורוצים לענג אותה כדי להגיע לכך, יש הרבה אגואיסטיות בקטע הגברי בעניין הזה.

אבל את יכולה ללמד את בני זוגך מה נעים לך - ולשאוף לכך שהם יבצעו את המוטל עליהם בשמחה ולא כלאחר יד ורק כדי להשביע את רצונך אלא יהיו שותפים מלאים בחוויה שלך.

שאלה: מה עדיף? ויאגרה או סיאליס? ועל כמה אחוזים מהאוכלוסיה משפיעה כל תרופה?

תשובה: שתי התרופות דומות, וכל אחת מהן משפיעה על בערך 70-80 אחוז מהאוכלוסיה, לא על אותם אחוזים בהכרח.

שאלה: אני חולה לב ורוצה להשתמש בויאגרה, האם מותר לי?

תשובה: על פי החברה מותר
לגבי דידי - הייתי חושב פעמיים.

בואו לדבר על כך בפורום הפרעה בתפקוד המיני

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום