14 דקות, זוז

(0)
לדרג

מחקרים מראים כי הזמן הממוצע העובר בין מחשבה על יחסי מין לבין מימושם הוא כשעה, מספיק זמן לקחת כדור ולהתכונן. מה בין ציפיותיו של האדם המודרני מיחסי המין שלו לבין מימושם בפועל? וכיצד ניתן לאזן בין השניים?

מאת: במחקר בו נבדקו גברים הסובלים מהפרעות בזקפה, נמצא כי למעלה משליש מאלה שנטלו 100 מ"ג ויאגרה הגיעו בתוך 14 דקות לזקפה אשר הובילה ליחסי מין מוצלחים. תוצאות המחקר פורסמו בגיליון הנוכחי של כתב העת Urology.
מהר יותר, חזק יותר, בטוח יותר

"מהירות תחילת הפעולה היא רק מרכיב אחד שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים טיפול להפרעות בזקפה", אומר ד"ר הארין פדמה-נתן, פרופסור קליני לאורולוגיה בבית הספר לרפואה קאק אשר באוניברסיטת דרום קליפורניה. "אך בהקשר זה, חשוב שהמטופלים והרופאים ישימו לב כי טרם פורסם מחקר המתאר טיפול פומי (דרך הפה) עבור הפרעות בזקפה אשר פעילות מושא המחקר בו היתה מהירה כל כך, למעלה מ - 130 מיליון מרשמים ניתנו עד כה ללמעלה מ - 20 מיליון גברים ברחבי העולם.


מהלך המחקר

228 גברים אשר טופלו בהצלחה בויאגרה עקב הפרעות בזקפה במשך חודשיים לפחות, קיבלו, באופן אקראי, טיפול בויאגרה או בתרופת דמה (פלצבו) למשך ארבעה שבועות. הגיל הממוצע של משתתפי המחקר היה 60. גברים אלה סבלו במשך שבע שנים בממוצע מהפרעות בזקפה, כאשר רובן הפרעות בינוניות עד קשות.
התוצאות הראו כי בתוך 20 דקות, למעלה ממחצית הגברים שנטלו ויאגרה הגיעו לזקפה אשר הובילה ליחסי מין.
בנוסף, נמצא כי לא היו כל תופעות לוואי והניסוי עבר בשלום (ניסוי זה מומן על ידי חברת פייזר- חברת התרופות הגדולה מהמובילות בעולם בפיתוח וייצור תרופות מרשם)

כיוון שהויאגרה מתחילה לפעול תוך 14 דקות ומשך פעולתה הוא 4-5 שעות הרי שהיא תואמת להתנהגות המינית של בני האדם המודרניים.
כאמור- מחקרים מגלים כי הזמן הממוצע העובר בין מחשבה על יחסי מין לבין מימושם בפועל הוא כשעה, וזוגות המקיימים יחסי מין יותר מפעם אחת ביממה, עושים זאת במסגרת חלון של 4 שעות, כך ששימוש מושכל בויאגרה תואם גם הרגל זה.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום