תפרחת חיתולים

(0)
לדרג

57% מכל התינוקות חווים בצורה כלשהי תפרחת או גירוי הנגרמים מחיתולים, מה אפשר לעשות, ואיך?

מאת: מחקר חדש שבוצע על פי הזמנת האגיס מראה כי תפרחת הנגרמת מחיתולים עדיין מהווה בעיה רצינית לתינוקות - 57% מכל התינוקות חווים בצורה כלשהי תפרחת או גירוי הנגרמים מחיתולים, וזאת בתדירות של כל שבועיים עד שלושה שבועות. ברור כי בנוסף לשמירה על הניקיון ועל היובש של עור התינוק, חשוב גם לאפשר לאוויר טרי להגיע...
מה גורם לתפרחת מחיתולים?

לעור התינוק שלכם שכבת מגן טבעית שמאבדת את יעילותה באם היא נשארת רטובה לזמן מה. מגע השתן בעור התינוק עלול לגרום לאדמומית ולגירוי. תפרחת חיתולים עשויה להיגרם גם כתוצאה ממגע השתן בצואה שנמצאת בחיתול, המשפיעה על העור ובמקרים קשים פוצעת את העור וגורמת לשלפוחיות. זה השלב בו מתפתחת דלקת בעור, כתוצאה מהתפתחות של בקטריות ולפעמים גם פטרת (קנדידה).

האם קיימים גורמים אחרים?

חלק מהתינוקות נוטים יותר לסבול מתפרחת חיתולים לאחר שהם מקבלים מזון או שתייה שונים או חדשים, המשנים את הרכב השתן והצואה. לחלופין, הם עלולים גם להגיב לתרופות, או לגלות רגישות אלרגית למוצרי ניקוי מסוימים ואפילו לסוג מסוים של חיתולים.

מה עלי לעשות באם הופיעה תפרחת מחיתולים אצל התינוק שלי?

ברגע שמבחינים בסימנים כלשהם של גירוי, כמו אדמומית, נקודות, עור מבוקע, עליך לפעול לפי השלבים הבאים:
עליך לבדוק את החיתול של התינוק בתדירות קבועה.

* עליך להחליף את החיתול מיד לאחר שהחיתול נרטב או מתלכלך.

* יש להחליף את החיתול לפני שמשכיבים את התינוק לישון.

* בכל החלפת חיתול, עליך לנקות היטב את התינוק ולייבש את עורו בהקפדה.

* עליך לחשוף את עור התינוק ולהשאיר אותו ללא חיתול לזמן מה, כדי לאפשר לאוויר הצח להגיע לעור.

כיצד אוכל למנוע תפרחת הנגרמת על ידי חיתולים?

הדרך הטובה ביותר למנוע תפרחת חיתולים היא להקפיד שהישבן של התינוק יהיה תמיד נקי ויבש. כלומר, מומלץ להחליף את החיתול לעתים קרובות.

בחירה בחיתול איכותי וסופג מסייעת גם כן על ידי הרחקת הלחות מעור התינוק. האגיס מסייעים לשמור על עור יבש יותר, למשך זמן ארוך יותר, והם הוכחו במחקרים קליניים כמסייעים בהגנה מפני תפרחת חיתולים.

תמיכה מאיגוד העור הבריטי

המחקר של האגיס בנושא עור בריא של תינוקות, אשר נתמך על ידי איגוד העור הבריטי, עזר לפתח חיתול מאוורר יותר, השומר על עור יבש באמת אצל התינוק. תינוקות שנוח להם הם תינוקות שמחים וחיתולי האגיס מפנקים את עור התינוק יותר מאשר אי פעם בעבר... הם כל כך נוחים שהתינוק מרגיש כאילו היה בלי חיתול בכלל. האגיס משאירים את התינוק כל כך יבש בעוד יכולתם למנוע תפרחת מחיתולים הוכחה באופן רפואי.

שכבת המגן הייחודית "בייבי סופט" (Baby Soft) מרחיקה את הצרכים מעור התינוק ושומרת שהטוסיק יישאר יבש. המעטפת החיצונית הנושמת גורמת לחיתול להיות מאוורר במיוחד ומאפשרת תנועת אוויר על עור התינוק, מה שמשאיר את העור יבש ומגן על התינוק מפני גירוי ופריחה.

יתרונות האגיס

האגיס משלבים את הטכנולוגיה הטובה ביותר בייצור חיתולים עם ההבנה של מהלך התפתחות התינוק, כדי להעניק לך ולתינוקך את:

* החיתול היבש ביותר שניתן להשיג

* טכנולוגיית אוורור מעולה

* יכולת סיוע מוכחת להגנה מפני תפרחת מחיתולים

* עיצוב רך ועדין ממש כעורו של התינוק

* החיתול הנכוןוהמתאים לכל גיל ושלב בהתפתחות של התינוק כדי לאפשר לתינוק לגדול ולפרוח כאילו היה בלי חיתול בכלל...


רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום