הישראלים בוחרים בשאיבת שומן

(0)
לדרג

מסקר שערך האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית עולה כי הניתוח הפלסטי המועדף בישראל ב-2017 הוא שאיבת שומן. עוד נבחרו: ניתוח אף וניתוח חזה

מאת: מערכת zap doctors

מסקר שערך האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית במהלך 2017 אודות הניתוחים הפלסטיים הפופולריים בישראל עולה כי: ניתוח שאיבת שומן הוא המועדף ביותר ונבחר על ידי 27% מהישראלים, ניתוח אף נבחר על ידי 23% מהישראלים וניתוח חזה מועדף על ידי 16% מהציבור. אחריהם מובילים בהפרש ניכר, ניתוח הרמת עפעפיים שמועדף על ידי 12% מהישראלים, ניתוח למתיחת הפנים או הצוואר שנבחר על ידי כ-12% מהישראלים, והאחרון - ניתוח למתיחת הבטן והזרועות שמועדף על ידי כ-10% מהציבור בארץ. הסקר נערך במהלך 2017 בקרב כ-500 נשים וגברים תושבי ישראל בגילאי 18 ומעלה במדגם ארצי מייצג באמצעות מכון איפסוס מחקרי שוק.

ממה כדאי להיזהר?

בנוסף, פרסם האיגוד המלצה לציבור הרחב כי יש להימנע מרכישה של טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים באמצעות קבוצות רכישה, קופונים המועברים בוואטסאפ, מבצעים, הגרלות בפייסבוק ופרסים. וועד האיגוד מדגיש כי מדובר בשיטות הפוגעות בכבוד המקצוע של הרופא ועלולות להטעות את ציבור המטופלים.

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מסביר כי: "עידן הרשתות החברתיות וצילומי הסלפי הפכו ככל הנראה השנה את ניתוחי האף ושאיבות השומן לפופולריים יותר מבעבר וחלה צמיחה בכל הענף. לאור הביקוש לניתוחים בארץ, אנו רואים גם לצערי יותר שרלטנים בשטח. אני קורא לציבור הנשים והגברים העומדים לפני ניתוח או טיפול אסתטי, להתעמק בתהליך, לא לסמוך על הבטחות שווא או מבצעים ולוודא שבחרתם ברופא מומחה אמיתי בכירורגיה פלסטית, רשום במשרד הבריאות וחבר באיגוד שלנו. כמו כן, חשוב לדעת כי כל טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, כרוך בהחלמה של שעות, ימים או שבועות בהתאם למורכבותו ויש לקחת זאת בחשבון"

האיגוד מזמין את הציבור להעביר מידע על פירסום מטעה בתחום האסתטיקה, למייל האדום של האיגוד: Info@plasticsurgery.org.il

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום